Haku löysi 6 tulosta

Kirjoittaja sinnernotasaint
To Touko 21, 2026 02:27
Keskustelualue: Yleinen
Aihe: Tehc 2
Vastaukset: 0
Luettu: 1381

Tehc 2

Moi!

Onko kenelläkään mitään kokemusta vcx nanon kanssa pelleilystä? Ja mistä saisi globalitis/tis2000 asennettua esim Windows 7.. saisin viimein turvapääsyt yms kuntoon. Tech2winin saan ja vxmanagerin yms.
Kirjoittaja sinnernotasaint
Ti Touko 12, 2026 23:51
Keskustelualue: 9-3 SS, SC, CV ja X
Aihe: 2004 saab nostokohdat
Vastaukset: 5
Luettu: 1799

Re: 2004 saab nostokohdat

Scraab kirjoitti:
Ti Touko 12, 2026 20:28
Jos alustasta puuttuu metallinen nostokohta, menee hitsaushommiksi. Linkattu muovikikkare jäi ainakin omasta heti alkuaikoina joka kulmasta matkan päälle, enkä moisia ole osannut kaivata. Liekö ruostesuojaus ollut liikaa palikoille?
Mistä oot autoa tunkkaillut ylös sen jälkeen?
Kirjoittaja sinnernotasaint
Ti Touko 12, 2026 19:59
Keskustelualue: 9-3 SS, SC, CV ja X
Aihe: 2004 saab nostokohdat
Vastaukset: 5
Luettu: 1799

2004 saab nostokohdat

Terve kaikille!

Mulla 2004 vuoden 9-3. Nuolien kohdalta pitäs löytyä helmoista sellaset nostokohdat neliön muotoset. kolmesta kulmasta löytyykin mutta edestä apparin puolelta ei. Onko jollakin muulla samaa ongelmaa ja onko osana saatavilla vai hitsautettava?
Kirjoittaja sinnernotasaint
Ti Touko 05, 2026 14:11
Keskustelualue: Yleinen
Aihe: Tech 2 osaajia
Vastaukset: 4
Luettu: 1648

Re: Tech 2 osaajia

Vedet tuli puhallinmoottorin kautta ilmeisesti raitistilmasuodattimen läpi. En tiedä miten mutta sieltä sitä vuosi. Parhaillaan maton kuivaus projekti meneillään. 2004 saab 9-3 Raikkarin kotelon tiiviste vuotaa sulla, uutta saa mm. Trollparts ja helppo asentaa. Minulla Vantaan Jokiniemessä löytyy t...
Kirjoittaja sinnernotasaint
Ti Touko 05, 2026 13:15
Keskustelualue: Yleinen
Aihe: Tech 2 osaajia
Vastaukset: 4
Luettu: 1648

Re: Tech 2 osaajia

Vedet tuli puhallinmoottorin kautta ilmeisesti raitistilmasuodattimen läpi. En tiedä miten mutta sieltä sitä vuosi. Parhaillaan maton kuivaus projekti meneillään. 2004 saab 9-3
Kirjoittaja sinnernotasaint
Ti Touko 05, 2026 11:18
Keskustelualue: Yleinen
Aihe: Tech 2 osaajia
Vastaukset: 4
Luettu: 1648

Tech 2 osaajia

Terve kaikille! Uusi saab omistaja tarvitsee tech 2 tukea. Pk seudun alueella olen. Ansentelin autoon vakionopeudensäätimen viiksen ja se pitäisi naittaa auton kanssa. Samalla jos pystyy katsomaan muut koodit jos on ja laittamaan kuntoon. Auto sai hieman vesivahinkoa autopesussa ja tuli vedet appari...