Moi!
Onko kenelläkään mitään kokemusta vcx nanon kanssa pelleilystä? Ja mistä saisi globalitis/tis2000 asennettua esim Windows 7.. saisin viimein turvapääsyt yms kuntoon. Tech2winin saan ja vxmanagerin yms.
Haku löysi 6 tulosta
- Ti Touko 12, 2026 23:51
- Keskustelualue: 9-3 SS, SC, CV ja X
- Aihe: 2004 saab nostokohdat
- Vastaukset: 5
- Luettu: 1799
Re: 2004 saab nostokohdat
Mistä oot autoa tunkkaillut ylös sen jälkeen?
- Ti Touko 12, 2026 19:59
- Keskustelualue: 9-3 SS, SC, CV ja X
- Aihe: 2004 saab nostokohdat
- Vastaukset: 5
- Luettu: 1799
2004 saab nostokohdat
Terve kaikille!
Mulla 2004 vuoden 9-3. Nuolien kohdalta pitäs löytyä helmoista sellaset nostokohdat neliön muotoset. kolmesta kulmasta löytyykin mutta edestä apparin puolelta ei. Onko jollakin muulla samaa ongelmaa ja onko osana saatavilla vai hitsautettava?
Mulla 2004 vuoden 9-3. Nuolien kohdalta pitäs löytyä helmoista sellaset nostokohdat neliön muotoset. kolmesta kulmasta löytyykin mutta edestä apparin puolelta ei. Onko jollakin muulla samaa ongelmaa ja onko osana saatavilla vai hitsautettava?
- Ti Touko 05, 2026 14:11
- Keskustelualue: Yleinen
- Aihe: Tech 2 osaajia
- Vastaukset: 4
- Luettu: 1648
Re: Tech 2 osaajia
Vedet tuli puhallinmoottorin kautta ilmeisesti raitistilmasuodattimen läpi. En tiedä miten mutta sieltä sitä vuosi. Parhaillaan maton kuivaus projekti meneillään. 2004 saab 9-3 Raikkarin kotelon tiiviste vuotaa sulla, uutta saa mm. Trollparts ja helppo asentaa. Minulla Vantaan Jokiniemessä löytyy t...
- Ti Touko 05, 2026 13:15
- Keskustelualue: Yleinen
- Aihe: Tech 2 osaajia
- Vastaukset: 4
- Luettu: 1648
Re: Tech 2 osaajia
Vedet tuli puhallinmoottorin kautta ilmeisesti raitistilmasuodattimen läpi. En tiedä miten mutta sieltä sitä vuosi. Parhaillaan maton kuivaus projekti meneillään. 2004 saab 9-3
- Ti Touko 05, 2026 11:18
- Keskustelualue: Yleinen
- Aihe: Tech 2 osaajia
- Vastaukset: 4
- Luettu: 1648
Tech 2 osaajia
Terve kaikille! Uusi saab omistaja tarvitsee tech 2 tukea. Pk seudun alueella olen. Ansentelin autoon vakionopeudensäätimen viiksen ja se pitäisi naittaa auton kanssa. Samalla jos pystyy katsomaan muut koodit jos on ja laittamaan kuntoon. Auto sai hieman vesivahinkoa autopesussa ja tuli vedet appari...