Haku löysi 3 tulosta
- Ke Kesä 24, 2026 14:15
- Keskustelualue: 9000
- Aihe: 9000 2.0t mittariston vaihto ja abs-valo
- Vastaukset: 8
- Luettu: 128
Re: 9000 2.0t mittariston vaihto ja abs-valo
No joo, olisihan sekin ihan kiva. Katsastuskin meinaa tulee tuossa elokuun paikkeilla. Sipoon ja Vantaan rajamailla, toki ajelen myös usein Orimattilaan joten siihenkin matkan varrelle jää pari kyläpahasta.
- Ke Kesä 24, 2026 13:30
- Keskustelualue: 9000
- Aihe: 9000 2.0t mittariston vaihto ja abs-valo
- Vastaukset: 8
- Luettu: 128
Re: 9000 2.0t mittariston vaihto ja abs-valo
Kiitos molemmille viisautenne jakamisesta!
Ja jooh, airbagin srs valo se olikin, eikä mikään abs…
Olisiko muuten ehdottaa mitään hyvää vikakoodinlukijaa nyt ainakin ensin tuon srs -valon nollailuun, mieluiten halvemmasta päästä olevaa. Auto on vuoden 1997 mallistoa.
Olisiko muuten ehdottaa mitään hyvää vikakoodinlukijaa nyt ainakin ensin tuon srs -valon nollailuun, mieluiten halvemmasta päästä olevaa. Auto on vuoden 1997 mallistoa.
- Ti Kesä 23, 2026 16:00
- Keskustelualue: 9000
- Aihe: 9000 2.0t mittariston vaihto ja abs-valo
- Vastaukset: 8
- Luettu: 128
9000 2.0t mittariston vaihto ja abs-valo
On ollut harkinnassa hankkia uusi mittaristo tonnariin, jonka kierroslukumittari toimii moottorin lämmettyä ja silloinkin näyttä joskus väärää arvoa. Ajattelin hankkia mittariston, jossa on myös turbomittari, jota omassani ei ole. (turbo kyllä on) Tulisikohan turbomittari toimimaan ilman lisätoimenp...