Haku löysi 21834 tulosta
- Ke Kesä 24, 2026 17:19
- Keskustelualue: Off topic
- Aihe: Mikä naurattaa topic
- Vastaukset: 4185
- Luettu: 1232422
Re: Mikä naurattaa topic
Joku myy käytettyä v4 sinistä raamattua 50eurolla samaan aikaan klubikaupasta saa uuden 33e.
- Ke Kesä 24, 2026 13:43
- Keskustelualue: 9000
- Aihe: 9000 2.0t mittariston vaihto ja abs-valo
- Vastaukset: 8
- Luettu: 155
Re: 9000 2.0t mittariston vaihto ja abs-valo
Paikkakunnan kertomalla saattaa löytyä tech2 omistaja joka saa nollattua vikakoodit
- Ti Kesä 23, 2026 16:51
- Keskustelualue: 92, 93, 94, 95, 96, 97 (2-tahti ja V4)
- Aihe: Oljynsuodatin
- Vastaukset: 14
- Luettu: 480
Re: Oljynsuodatin
Ilmeisesti kennoa on löytynyt jostain..reilu 15v sitten oli haastavampaa..
Juu 3 rivisiä näytti olevan tarjolla..
Juu 3 rivisiä näytti olevan tarjolla..
- Ti Kesä 23, 2026 09:32
- Keskustelualue: 92, 93, 94, 95, 96, 97 (2-tahti ja V4)
- Aihe: Oljynsuodatin
- Vastaukset: 14
- Luettu: 480
Re: Oljynsuodatin
Ok. Ruotsista saa.satasen halvemmalla jotakin
- Ti Kesä 23, 2026 04:35
- Keskustelualue: 92, 93, 94, 95, 96, 97 (2-tahti ja V4)
- Aihe: Oljynsuodatin
- Vastaukset: 14
- Luettu: 480
Re: Oljynsuodatin
Siis eihän tavallinen öljyn kenno maksa ku kymppejä esim kiinasta.
Vai mitä tarkoitit syylärillä
Vai mitä tarkoitit syylärillä
- Su Kesä 21, 2026 17:50
- Keskustelualue: 92, 93, 94, 95, 96, 97 (2-tahti ja V4)
- Aihe: Oljynsuodatin
- Vastaukset: 14
- Luettu: 480
Re: Oljynsuodatin
Eikös se bilteman versio oo aika universsl..
Mut miksi tarvitsee öljyä jäähdyttää?
Mut miksi tarvitsee öljyä jäähdyttää?
- To Kesä 18, 2026 19:46
- Keskustelualue: OG 9-5
- Aihe: Viirussa ei kylmää kuskin puolelta
- Vastaukset: 7
- Luettu: 393
Re: Viirussa ei kylmää kuskin puolelta
Kalibroinnilla olisi hyvä aloittaa
- To Kesä 18, 2026 07:47
- Keskustelualue: Wanhojen Saabien markkinat
- Aihe: 2kpl etuspoilereita
- Vastaukset: 0
- Luettu: 254
2kpl etuspoilereita
Ilmeisesti 95/96 sopivat.
Kuvia saa wa ja löytyvät raumalta..
100e/kpl
Kuvia saa wa ja löytyvät raumalta..
100e/kpl
- Ti Kesä 16, 2026 06:10
- Keskustelualue: Projektit
- Aihe: Puuhastelua USA-keula kuupan parissa.
- Vastaukset: 126
- Luettu: 23785
Re: Puuhastelua USA-keula kuupan parissa.
Oisko palkastulppa tigillä tir tir
- Ti Kesä 09, 2026 15:54
- Keskustelualue: 9000
- Aihe: Ce valo vilkkuu ajossa
- Vastaukset: 4
- Luettu: 784
Re: Ce valo vilkkuu ajossa
Onko kuskin penkin alla liitin johon saa tech2 kiinni adapterilla
- Ma Kesä 08, 2026 18:09
- Keskustelualue: 90, 99, OG900
- Aihe: Pelastakaa satkuja!
- Vastaukset: 3108
- Luettu: 1161567
Re: Pelastakaa satkuja!
Kierteellä oleva? Mä voin luopua sellaisesta ku tuli osakasan mukana mut ei sopinu mun tonnariin
- Ma Kesä 08, 2026 16:49
- Keskustelualue: 90, 99, OG900
- Aihe: OG900 avaimet hukassa
- Vastaukset: 10
- Luettu: 1396
Re: OG900 avaimet hukassa
Napakka potku takapenkiltä ja meisseliä.pesään.
- Ma Kesä 08, 2026 13:06
- Keskustelualue: 90, 99, OG900
- Aihe: Pelastakaa satkuja!
- Vastaukset: 3108
- Luettu: 1161567
Re: Pelastakaa satkuja!
Missäpäin uuttamaata näitä rakennettu.??
- Ma Kesä 08, 2026 12:07
- Keskustelualue: 90, 99, OG900
- Aihe: 900 moottorin bensapumpun yms. vaihto
- Vastaukset: 15
- Luettu: 1533
Re: 900 moottorin bensapumpun yms. vaihto
Vartin hommaa pohdittu jo kolmatta päivää.heh
Missäpäin projekti jos vaikka lähialueen saabisti vois auttaa
Missäpäin projekti jos vaikka lähialueen saabisti vois auttaa
- La Kesä 06, 2026 15:03
- Keskustelualue: 90, 99, OG900
- Aihe: 900 moottorin bensapumpun yms. vaihto
- Vastaukset: 15
- Luettu: 1533
Re: 900 moottorin bensapumpun yms. vaihto
Miksi välikantta olet vaihtamassa?