Haku löysi 24 tulosta
- Pe Touko 22, 2026 23:28
- Keskustelualue: 9-3 SS, SC, CV ja X
- Aihe: jakopään hilppeet
- Vastaukset: 7
- Luettu: 2873
Re: jakopään hilppeet
jakoketku ei oo venyny liikaa ja tos kattelin sitä pelkkää laahainta ja kiristintä ni en löytän ku pelkkiä sarjoja 😐 no jos kesän aikana pikkuhiljaa laittelis ku joutaa.. myyntiin varmaan menee ku ei moiselle oo käyttöö mut ei luonto ei anna myöten myydä paskaa "ehjänä" mut tossa ku tutkin...
- Pe Huhti 24, 2026 18:37
- Keskustelualue: 9-3 SS, SC, CV ja X
- Aihe: jakopään hilppeet
- Vastaukset: 7
- Luettu: 2873
Re: jakopään hilppeet
oishan toi aikas paljon helpompaa..
putsasitko öljypohjaa? eiks noist mee sihti tukkoon? pitää tarkistaa viel merkit ettei oo loikannu. kiristin näyttää siltä ku joku ois vähä maistellu sitä
putsasitko öljypohjaa? eiks noist mee sihti tukkoon? pitää tarkistaa viel merkit ettei oo loikannu. kiristin näyttää siltä ku joku ois vähä maistellu sitä
- Pe Huhti 24, 2026 13:30
- Keskustelualue: 9-3 SS, SC, CV ja X
- Aihe: jakopään hilppeet
- Vastaukset: 7
- Luettu: 2873
jakopään hilppeet
Terve. näin muutaman vuoden tauon jälkeen tuli tollanen pikku vikanen 9-3 2.0T -06 aero (b207r) projektina. ketju naputtaa ja avasin sen tossa ni hävinny 1 laahain tasapaino akselin ketjulta siit kiristäjän luonta. jako on kohillaan ja kyl se nätisti käy sivuääntä lukuunottamatta. vesi pumppu ei vuo...
- To Touko 28, 2015 20:10
- Keskustelualue: 9000
- Aihe: ilmastoinnin kompuran kiinnitys
- Vastaukset: 8
- Luettu: 3234
Re: ilmastoinnin kompuran kiinnitys
juu 3 pultil on ollu joskus kiinni.. alin löyty palkin päältä ja ylimmät menny poikki
no en ruvennu tähän hätään niit porailee vaan hain lyhyemmän hihnan ja poistin kompuran. pitäs pari pakosarjan pakosarjan pulttiakin sit samal porata.
- La Touko 23, 2015 23:51
- Keskustelualue: 9000
- Aihe: ilmastoinnin kompuran kiinnitys
- Vastaukset: 8
- Luettu: 3234
Re: ilmastoinnin kompuran kiinnitys
vm.95 ja irtos kiinnitys rautoineen päivineen kannesta. 2 löyty suht ylhäält. edellisest tonnarist jo aikaa ni en muista kuin monel tulee kiinni ja oli vanhempi aiemmin
- La Touko 23, 2015 22:25
- Keskustelualue: 9000
- Aihe: ilmastoinnin kompuran kiinnitys
- Vastaukset: 8
- Luettu: 3234
ilmastoinnin kompuran kiinnitys
onko kellään ikinä irronnu ilmastoinnin kompura? meni äsken molemmat pultit poikki.. lataus jännitettä tos pari päivää ihmettelinkin ku heitteli aika rajusti ni oisko ollu pultit jostain syystä löysäl ja hihna luistan ja nyt sit antautu pultit ku ei mikään kevyt oo kompura.. positiivinen asia on et ...
- Ke Tammi 16, 2008 01:27
- Keskustelualue: 90, 99, OG900
- Aihe: lohkosta
- Vastaukset: 1
- Luettu: 1301
lohkosta
käykö 9000 turbon lohko (b202)vm.89 900T vm82 vaihelootaan?
9000 turbon kantta (16v)vm.85 ei varmaan saa käymään 900 turbon lohkoon?
ois tossa tonnarin lohko ja kansi ja satkun lohko ja loota ja mietin käviskö ne millään keskenään
T:tero
9000 turbon kantta (16v)vm.85 ei varmaan saa käymään 900 turbon lohkoon?
ois tossa tonnarin lohko ja kansi ja satkun lohko ja loota ja mietin käviskö ne millään keskenään
T:tero
- Ma Marras 12, 2007 13:50
- Keskustelualue: 9000
- Aihe: jakomerkit
- Vastaukset: 4
- Luettu: 2184
Re: jakomerkit
kattelinkin niit keltasii lenkkejä et niitten kanssa sen jotenkin varmaan sais kohilleen mut se kahen keltasen lenkin pätkä hämäs vähä...
taitaa olla eka ketjullinen kone mihin jakoa kohilleen laittaas
mut enköhän sen noilla ohjeilla saa kondikseen ja projektin jatkumaan
kiitoksia kovasti
taitaa olla eka ketjullinen kone mihin jakoa kohilleen laittaas
mut enköhän sen noilla ohjeilla saa kondikseen ja projektin jatkumaan
kiitoksia kovasti
- To Marras 08, 2007 01:21
- Keskustelualue: 9000
- Aihe: jakomerkit
- Vastaukset: 4
- Luettu: 2184
Re: jakomerkit
kone on 88-89 autosta
- To Marras 08, 2007 00:29
- Keskustelualue: 9000
- Aihe: jakomerkit
- Vastaukset: 4
- Luettu: 2184
jakomerkit
terve! tossa tontun koneremppaa tehnyt ja nyt pitäs kasata mut jakomerkit on hukassa. löytyykö alamerkkiä muualta kuin vauhtipyörästä kohdistaen laatikossa olevaan loveen? kone on moottoripukissa kiinni vaihdelaatikon puoleisesta päästä. loota ja vauhtipyörä tietenkin irti :( ja nokkapyörissä on 2 l...
- To Heinä 26, 2007 01:50
- Keskustelualue: Gallup-alue
- Aihe: Mitä radiokanavaa kuuntelet autossa?
- Vastaukset: 83
- Luettu: 37945
kansista
terve!
osaiskohan joku kertoo mitä eroo mahtaa olla 2.0T kansissa ku motonetti myy eri tiivistesarjaa yläpäähän vuosimallista riippuen?
ja onko vm.89 2.0T ja vm.85 2.0T lohkot samat
kone remppaa suunnittelen ja mietin kumman pistäs kilkkeiks
kokeilin hakuakin mut ei vaan pistänyt silmään
osaiskohan joku kertoo mitä eroo mahtaa olla 2.0T kansissa ku motonetti myy eri tiivistesarjaa yläpäähän vuosimallista riippuen?
ja onko vm.89 2.0T ja vm.85 2.0T lohkot samat
kone remppaa suunnittelen ja mietin kumman pistäs kilkkeiks
kokeilin hakuakin mut ei vaan pistänyt silmään
- Ma Touko 14, 2007 11:36
- Keskustelualue: 9000
- Aihe: tyhjäkäynti ja kierrokset
- Vastaukset: 13
- Luettu: 7897
- Ma Touko 14, 2007 11:28
- Keskustelualue: 9000
- Aihe: tyhjäkäynti ja kierrokset
- Vastaukset: 13
- Luettu: 7897
säädin kaasuläpän asentoanturin antamiesi ohjeitten mukaan. tyhjäkäynti asennossa mikrokytkimen nastat on oikosulussa ja täyskaasulla ne pitemmät liuskat mut tyhjäkäynti vaan huutaa... löytyskö keltään sähkökaaviota lh2.2 ruiskuun? vois seuraavaks kattella minne ne piuhat menee ja tarkistaa ettei oo...