Haku löysi 636 tulosta

Kirjoittaja -Hese-
Su Kesä 21, 2026 15:38
Keskustelualue: 9-3 SS, SC, CV ja X
Aihe: Nopusmittari vikaa ja tehon puutetta lämpimänä.
Vastaukset: 9
Luettu: 513

Re: Nopusmittari vikaa ja tehon puutetta lämpimänä.

Kiitoksia jo tässä vaiheessa. Juuri tätä tässä olen miettinyt että lähetänkö ECUn korjattavaksi vai etsinkö toista tilalle. Tuo oli minulle uusi tieto et nelikon ja edestä raapivan ECUt ovat erillaiset.Ajatten et sofassa on vain eroa. Mutta jos näin on taitaa olla ainoa vaihtoehto tuo ECUn korjaus....
Kirjoittaja -Hese-
To Kesä 18, 2026 21:37
Keskustelualue: OG 9-5
Aihe: Nopeat kysymykset 9-5
Vastaukset: 1438
Luettu: 415352

Re: Nopeat kysymykset 9-5

Osaisko joku neuvoa mistä voisi löytää muovisen moottorisuojan ja moottorin väliin sen mistälie pehmouretaanista/vaahtomuovista tehdyn eristeen? 1.9tid moottori kyseessä ja kaikki oman tietotaidon piiriin kuuluvat hakumenetelmät käyty läpi. On selattu niin fiatin kuin ooppelinkin katalogit eikä mis...
Kirjoittaja -Hese-
Ma Kesä 15, 2026 09:43
Keskustelualue: OG 9-5
Aihe: Polttimon vaihto
Vastaukset: 1
Luettu: 396

Re: Polttimon vaihto

jartsi kirjoitti:
Ma Kesä 15, 2026 09:38
Xenonlampun vaihto saaab 9-5 2006 vuosimalliin konehuonen kautta onnistuuko ja onko paha?
https://saabwisonline.com/9-5-9600/2006 ... p-changing
Kirjoittaja -Hese-
Pe Kesä 12, 2026 08:47
Keskustelualue: 9000
Aihe: Ce valo vilkkuu ajossa
Vastaukset: 4
Luettu: 760

Re: Ce valo vilkkuu ajossa

Näin voit tarkistaa virhekoodit Saab 9000 (trionic 5): Käännä avain pois päältä Käännä avain päälle TARKISTUSMOOTTORIN valo tulee: 1. Pysy valaistuna 3 sekuntia 2. Pysy poissa 3 sekuntia 3. Pysy valaistuna 3 sekuntia 4. Pysy poissa 2 sekuntia – Tarkista moottorityypin koodit seuraavat. TARKISTUSMOO...
Kirjoittaja -Hese-
Ti Kesä 09, 2026 18:59
Keskustelualue: 9-3 SS, SC, CV ja X
Aihe: Tarvitsen apua 2007 vectori 2.0t ei käynnisty
Vastaukset: 9
Luettu: 1176

Re: Tarvitsen apua 2007 vectori 2.0t ei käynnisty

Olisikohan siellä ecu kyykännyt, vaikea sanoa ilman vikakoodeja. Facebookin Saabistit ryhmästä saattaa löytyä tech apuja noin pohjoisesta, ainakin Oulun seudulla on.
Kirjoittaja -Hese-
Ma Kesä 08, 2026 18:31
Keskustelualue: 90, 99, OG900
Aihe: Pelastakaa satkuja!
Vastaukset: 3108
Luettu: 1159868

Re: Pelastakaa satkuja!

nalleolut kirjoitti:
Ma Kesä 08, 2026 18:09
Kierteellä oleva? Mä voin luopua sellaisesta ku tuli osakasan mukana mut ei sopinu mun tonnariin
Joo, kierteellä tuo on. Ja näemmä väärään topikkiin tämä, piti tuonne pienet kysymykset ketjuun :facepalm_man:
Kirjoittaja -Hese-
Ma Kesä 08, 2026 18:05
Keskustelualue: 90, 99, OG900
Aihe: Pelastakaa satkuja!
Vastaukset: 3108
Luettu: 1159868

Re: Pelastakaa satkuja!

Toimiiko nämä uustuotanto bensanpaineensäätimet vai käytetty ehjä parempi? Bosch 280 160 706 säädin pitäisi uusia.
Kirjoittaja -Hese-
Su Kesä 07, 2026 13:12
Keskustelualue: OG 9-5
Aihe: Nopeat kysymykset 9-5
Vastaukset: 1438
Luettu: 415352

Re: Nopeat kysymykset 9-5

Pee kirjoitti:
Su Kesä 07, 2026 12:31
Wis sanoo notta 120 000km/ 8 vuotta.
Tässä kun on kahteen omaan vaihtanut suodattimet kun 8 vuotta vaihtamatta niin voi sanoa että kannattaa vaihtaa aiemmin, paljon aiemmin.
Kirjoittaja -Hese-
Pe Kesä 05, 2026 21:48
Keskustelualue: Yleinen
Aihe: Kojelautakamerat
Vastaukset: 10
Luettu: 1380

Re: Kojelautakamerat

Soki kirjoitti:
To Kesä 04, 2026 17:48
Vakuutukselle/porsliinille nuo ei ole ”todistusmateriaalia”, kun ei ole kerrottu etukäteen uhrille kuvaamisesta… toki voi auttaa syyllisen tunnustukseen kun ihan viteolta törttöilyt näyttää.
Höpö höpö
Kirjoittaja -Hese-
To Kesä 04, 2026 14:17
Keskustelualue: Off topic
Aihe: Mitä teit tänään saabiisi topic VOL2?
Vastaukset: 7189
Luettu: 2040753

Re: Mitä teit tänään saabiisi topic VOL2?

-Hese- kirjoitti:
Ti Kesä 02, 2026 19:55
Aloitin vaihtamaan satkuun bensapumppua, alkoi hyvin mutta paluulinjan kulmaliitin ei enää kestänyt 34v jälkeen vaan katkesi. Huomenna Biltemasta uusi ja askarrellaan paikoilleen.
Sain vaihtoprosessin maaliin, satku jopa käynnistyi projektin lopuksi :mrgreen:
Kirjoittaja -Hese-
To Kesä 04, 2026 13:41
Keskustelualue: 90, 99, OG900
Aihe: Pienet kysymykset, jotka eivät tarvitse omaa topickia.
Vastaukset: 3079
Luettu: 895953

Re: Pienet kysymykset, jotka eivät tarvitse omaa topickia.

Työnnä takapenkin alta löysää jos ei muuten riitä. Siellä menee ne putket mutkien kautta niin kai siellä aina sen verran on. Tuskin paria senttiä enempää tarviit Kiitos! Joo, katkasin letkun heti siitä katkenneen liittimen takaa niin pari senttiä siihen katosi. Tänään koitan saada uuden liittimen p...
Kirjoittaja -Hese-
Ke Kesä 03, 2026 19:21
Keskustelualue: 90, 99, OG900
Aihe: Pienet kysymykset, jotka eivät tarvitse omaa topickia.
Vastaukset: 3079
Luettu: 895953

Re: Pienet kysymykset, jotka eivät tarvitse omaa topickia.

Työnnä takapenkin alta löysää jos ei muuten riitä. Siellä menee ne putket mutkien kautta niin kai siellä aina sen verran on. Tuskin paria senttiä enempää tarviit Kiitos! Joo, katkasin letkun heti siitä katkenneen liittimen takaa niin pari senttiä siihen katosi. Tänään koitan saada uuden liittimen p...
Kirjoittaja -Hese-
Ke Kesä 03, 2026 07:43
Keskustelualue: 90, 99, OG900
Aihe: Pienet kysymykset, jotka eivät tarvitse omaa topickia.
Vastaukset: 3079
Luettu: 895953

Re: Pienet kysymykset, jotka eivät tarvitse omaa topickia.

Työnnä takapenkin alta löysää jos ei muuten riitä. Siellä menee ne putket mutkien kautta niin kai siellä aina sen verran on. Tuskin paria senttiä enempää tarviit Kiitos! Joo, katkasin letkun heti siitä katkenneen liittimen takaa niin pari senttiä siihen katosi. Tänään koitan saada uuden liittimen p...
Kirjoittaja -Hese-
Ti Kesä 02, 2026 20:01
Keskustelualue: 90, 99, OG900
Aihe: Pienet kysymykset, jotka eivät tarvitse omaa topickia.
Vastaukset: 3079
Luettu: 895953

Re: Pienet kysymykset, jotka eivät tarvitse omaa topickia.

Satkun paluuletkun kulmaliitin napsahti poikki irroitusvaiheessa, huomenna askartelemaan uusi paikoilleen. Onko bensaletkussa yhtään ns. löysää jos sitä vetää enemmän esiin? Tuntuu ainakin aika napakalta ettei antaisi periksi.
Kirjoittaja -Hese-
Ti Kesä 02, 2026 19:55
Keskustelualue: Off topic
Aihe: Mitä teit tänään saabiisi topic VOL2?
Vastaukset: 7189
Luettu: 2040753

Re: Mitä teit tänään saabiisi topic VOL2?

Aloitin vaihtamaan satkuun bensapumppua, alkoi hyvin mutta paluulinjan kulmaliitin ei enää kestänyt 34v jälkeen vaan katkesi. Huomenna Biltemasta uusi ja askarrellaan paikoilleen.