Haku löysi 636 tulosta
- Su Kesä 21, 2026 15:38
- Keskustelualue: 9-3 SS, SC, CV ja X
- Aihe: Nopusmittari vikaa ja tehon puutetta lämpimänä.
- Vastaukset: 9
- Luettu: 513
Re: Nopusmittari vikaa ja tehon puutetta lämpimänä.
Kiitoksia jo tässä vaiheessa. Juuri tätä tässä olen miettinyt että lähetänkö ECUn korjattavaksi vai etsinkö toista tilalle. Tuo oli minulle uusi tieto et nelikon ja edestä raapivan ECUt ovat erillaiset.Ajatten et sofassa on vain eroa. Mutta jos näin on taitaa olla ainoa vaihtoehto tuo ECUn korjaus....
- To Kesä 18, 2026 21:37
- Keskustelualue: OG 9-5
- Aihe: Nopeat kysymykset 9-5
- Vastaukset: 1438
- Luettu: 415352
Re: Nopeat kysymykset 9-5
Osaisko joku neuvoa mistä voisi löytää muovisen moottorisuojan ja moottorin väliin sen mistälie pehmouretaanista/vaahtomuovista tehdyn eristeen? 1.9tid moottori kyseessä ja kaikki oman tietotaidon piiriin kuuluvat hakumenetelmät käyty läpi. On selattu niin fiatin kuin ooppelinkin katalogit eikä mis...
- Ma Kesä 15, 2026 09:43
- Keskustelualue: OG 9-5
- Aihe: Polttimon vaihto
- Vastaukset: 1
- Luettu: 396
- Pe Kesä 12, 2026 08:47
- Keskustelualue: 9000
- Aihe: Ce valo vilkkuu ajossa
- Vastaukset: 4
- Luettu: 760
Re: Ce valo vilkkuu ajossa
Näin voit tarkistaa virhekoodit Saab 9000 (trionic 5): Käännä avain pois päältä Käännä avain päälle TARKISTUSMOOTTORIN valo tulee: 1. Pysy valaistuna 3 sekuntia 2. Pysy poissa 3 sekuntia 3. Pysy valaistuna 3 sekuntia 4. Pysy poissa 2 sekuntia – Tarkista moottorityypin koodit seuraavat. TARKISTUSMOO...
- Ti Kesä 09, 2026 18:59
- Keskustelualue: 9-3 SS, SC, CV ja X
- Aihe: Tarvitsen apua 2007 vectori 2.0t ei käynnisty
- Vastaukset: 9
- Luettu: 1176
Re: Tarvitsen apua 2007 vectori 2.0t ei käynnisty
Olisikohan siellä ecu kyykännyt, vaikea sanoa ilman vikakoodeja. Facebookin Saabistit ryhmästä saattaa löytyä tech apuja noin pohjoisesta, ainakin Oulun seudulla on.
- Ma Kesä 08, 2026 18:31
- Keskustelualue: 90, 99, OG900
- Aihe: Pelastakaa satkuja!
- Vastaukset: 3108
- Luettu: 1159868
- Ma Kesä 08, 2026 18:05
- Keskustelualue: 90, 99, OG900
- Aihe: Pelastakaa satkuja!
- Vastaukset: 3108
- Luettu: 1159868
Re: Pelastakaa satkuja!
Toimiiko nämä uustuotanto bensanpaineensäätimet vai käytetty ehjä parempi? Bosch 280 160 706 säädin pitäisi uusia.
- Su Kesä 07, 2026 13:12
- Keskustelualue: OG 9-5
- Aihe: Nopeat kysymykset 9-5
- Vastaukset: 1438
- Luettu: 415352
- Pe Kesä 05, 2026 21:48
- Keskustelualue: Yleinen
- Aihe: Kojelautakamerat
- Vastaukset: 10
- Luettu: 1380
- To Kesä 04, 2026 14:17
- Keskustelualue: Off topic
- Aihe: Mitä teit tänään saabiisi topic VOL2?
- Vastaukset: 7189
- Luettu: 2040753
- To Kesä 04, 2026 13:41
- Keskustelualue: 90, 99, OG900
- Aihe: Pienet kysymykset, jotka eivät tarvitse omaa topickia.
- Vastaukset: 3079
- Luettu: 895953
Re: Pienet kysymykset, jotka eivät tarvitse omaa topickia.
Työnnä takapenkin alta löysää jos ei muuten riitä. Siellä menee ne putket mutkien kautta niin kai siellä aina sen verran on. Tuskin paria senttiä enempää tarviit Kiitos! Joo, katkasin letkun heti siitä katkenneen liittimen takaa niin pari senttiä siihen katosi. Tänään koitan saada uuden liittimen p...
- Ke Kesä 03, 2026 19:21
- Keskustelualue: 90, 99, OG900
- Aihe: Pienet kysymykset, jotka eivät tarvitse omaa topickia.
- Vastaukset: 3079
- Luettu: 895953
Re: Pienet kysymykset, jotka eivät tarvitse omaa topickia.
Työnnä takapenkin alta löysää jos ei muuten riitä. Siellä menee ne putket mutkien kautta niin kai siellä aina sen verran on. Tuskin paria senttiä enempää tarviit Kiitos! Joo, katkasin letkun heti siitä katkenneen liittimen takaa niin pari senttiä siihen katosi. Tänään koitan saada uuden liittimen p...
- Ke Kesä 03, 2026 07:43
- Keskustelualue: 90, 99, OG900
- Aihe: Pienet kysymykset, jotka eivät tarvitse omaa topickia.
- Vastaukset: 3079
- Luettu: 895953
Re: Pienet kysymykset, jotka eivät tarvitse omaa topickia.
Työnnä takapenkin alta löysää jos ei muuten riitä. Siellä menee ne putket mutkien kautta niin kai siellä aina sen verran on. Tuskin paria senttiä enempää tarviit Kiitos! Joo, katkasin letkun heti siitä katkenneen liittimen takaa niin pari senttiä siihen katosi. Tänään koitan saada uuden liittimen p...
- Ti Kesä 02, 2026 20:01
- Keskustelualue: 90, 99, OG900
- Aihe: Pienet kysymykset, jotka eivät tarvitse omaa topickia.
- Vastaukset: 3079
- Luettu: 895953
Re: Pienet kysymykset, jotka eivät tarvitse omaa topickia.
Satkun paluuletkun kulmaliitin napsahti poikki irroitusvaiheessa, huomenna askartelemaan uusi paikoilleen. Onko bensaletkussa yhtään ns. löysää jos sitä vetää enemmän esiin? Tuntuu ainakin aika napakalta ettei antaisi periksi.
- Ti Kesä 02, 2026 19:55
- Keskustelualue: Off topic
- Aihe: Mitä teit tänään saabiisi topic VOL2?
- Vastaukset: 7189
- Luettu: 2040753
Re: Mitä teit tänään saabiisi topic VOL2?
Aloitin vaihtamaan satkuun bensapumppua, alkoi hyvin mutta paluulinjan kulmaliitin ei enää kestänyt 34v jälkeen vaan katkesi. Huomenna Biltemasta uusi ja askarrellaan paikoilleen.