![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Eli kuuskutosen pääsuutinten kanssa olen tuossa nyt lambdan laiton jälkeen touhunnut. Vakiosuuttimilla 120-135-120 lambda jäi täyskaasulla motarilla aikalailla tasan ykköseen. Tyhjäkäynnillä suunnilleen 0.9.
Katselin sitten kaikki varaosakaasarit läpi, että mitkä pääsuuttimet niissä on, niin sieltähän löytyi vähän kaikennäköisiä variaatioita. Esim. 115-130-120 ja 120-120-120 ym. Vissiin näihin on "huoltomiehet" laittaneet ihan mitä löytyy... Vai olisko jo tehtaan jäljiltä...
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Vaihdoin sitten pääsuuttimet 130-150-130 (noin pyöreästi +10%), jolla lambda on nyt täyskaasulla aika lailla 0.9. Seosruuvi on myös reippaasti enemmän auki kuin "ohjearvo".
Varmaan sais mennä vielä sinne 0.8-0.9 väliin, mutta mennään nyt tolla ja kattellaan miten se toimii kylmemmälläkin kelillä. Joka tapauksessa käynti ja vedot parani persuuksiin tuntuvasti jo tuolla muutoksella.
Konehan on porttaamaton ja muutenkin vakio, joten sikäli kiinnostaisi mihin suuttimiin muut on päätyneet vaikiokoneessa / portatussa?