Ysikutosen muutosrekisteröinnistä

Wanhojen Saabien oma alue. Mallivuodet 1950-1980.
Vastaa Viestiin
A-L
Matalapaineturbo
Viestit: 200
Liittynyt: To Kesä 25, 2009 17:51
Paikkakunta: Mikkeli

Ysikutosen muutosrekisteröinnistä

Viesti Kirjoittaja A-L »

Tuota tuota mietin kun olisi tarjolla kiinnostava, hyvissä pelleissä oleva hylsy ilman tekniikkaa, ja noita Taunuksen V6-koneilla piristettyjä Kutvosia on tässäkin maassa kaiketi useampiakin... että minkäslainen paperishow sellaisen katuliikenteeseen saaminen mahtaa olla? Se on jo tiedossa, että tekniseltä osaltaan projekti on miellyttävän järjetön ja työläs. Tulisi vaan arkeen vähän enemmän jännitystä kun työmatkoja taittaisi moisella vempeleellä. Tuota työn alla olevaa en halua tärvellä.
Saabittomuus ei saabismia hävitä.
Tero_s
"Viggen"
Viestit: 688
Liittynyt: Ke Kesä 18, 2003 14:23
Paikkakunta: Turku

Re: Ysikutosen muutosrekisteröinnistä

Viesti Kirjoittaja Tero_s »

Kaikki missään mielessä järkevät V6:t vaativat moottorinvaihtoluvan Trafista. Sen saamisesta ei ole mitään takeita, ei tosin mitään periaattelista estettäkään.

Joku kananhammastakin harvinaisempi 1.8 V6 ja 2.0LC saattaisi mennä muutoskatsastuksella, kun hiukan puhuu höpöjä koneiden painoista yms. (ns. omavalmistemoottori) konttorilla, siirtää akun peräkonttiin jne. ettei akselipainot ole muutoskatsastuksella pielessä.
Samalla SAABilla jo vuodesta 1992
Disclaimer: Tero_s kirjoittaa vain mielipiteitään.
Vastaa Viestiin