Uusimmassa Klassikot-lehdessä on sivun mittainen juttu kaasari(e)n tilalle pultattavista Webcon ja Jenvey ruiskuista. Onko kukaan perehtynyt vielä noihin? Ilmeisesti tarvii jonkinlaisen ECU:n ohjauksen ja polttoaineen syötön.
Yllättävän kauan on kestänyt, että tollasia on tullut markkinoille. Noihan on oikeastaan vain läppärunkoja, joissa on suuttimenpaikat. Kaikki muut ruiskuhilppeet tarvii edelleen kuten ecun ja anturit. Toi Jenveyn feikki weber on hyvä idea, näyttää konehuone perinteiseltä.
Samalla SAABilla jo vuodesta 1992
Disclaimer: Tero_s kirjoittaa vain mielipiteitään.
On, ihan oikeilla nelipisteruiskuilla voi jotain etua saavuttaa erityisesti jos ahtaa mutta ei noi 1 piste tai amerikkalaisten (tai noitten) tapauksessa 2 piste suihkuttimet ei kyllä mitään etua tuo verrattuna toimivaan kaasariin.