Ainut mysteeri on ollut ihme kolahdus etupäässä välillä ajaessa.. en alkanut mitään osia vaihtamaan ennen katsastajan tuomiota. Eilen kävin katsastuksessa ja erikseen kyselin että voisko katsoa etupäätä että mikä siellä oikein mahtaa pitää ääntä. Tutkittiin sitä hetken aikaa ja ei löydetty vikaa, vaikka yritettiin. Yhtenä mahdollisuutena katsuri piti että etupäässä iskareiden alapään kiinnityksen kumi saattaisi antaa myöden sen verran että metalli kolahtaa yhteen.
Joka tapauksessa, ilman mitään huomautuksia saatiin leima autoon. Oli aika hieno tunne ajella monien vuosien jälkeen Saabilla. Toisin kuin urheiluautoilla, saabilla kyllä kerää niitä katseita. Vaimon kun hain kyytiin niin hän kyllä ilmaisi heti häpeävänsä olla tämän auton kyydissä.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Seuraava to do lista vielä:
- tyhjäkäynti. Ei tykkää pysyä käynnissä ilman pientä ryyppyä, pitää säätää.
- lämmityslaitteen hana ei skulaa ja vaijerikin siitä katkesi. Ajattelin jonkun soveltuvan palloventtiilin siihen laittaa, kunhan sopiva koko löytyy ja siihen tehdä jonkinlaisen vaijerivivun jolla voi ohjata palloventtiilin asentoa kabiinista.
- Kuskin oven / apukuskin oven lukko olis kiva saada avaimella toimivaksi, jostain pitäisi siis kehittää lukko.
- kaikkea pientä fiksailua siellä ja täällä