Eihän tuosta tarvis tietoon ku valmistenumeron jos on romutettu ennen nykysysteemejä...
vierasmoottorinen 96
Re: vierasmoottorinen 96
95, 96, Saabo, 97, 99, 900, 9000, 9-3, 9-5
Re: vierasmoottorinen 96
meinasin et ei erikseen tarvitse mainita ranskalaisista(vai mikä britti lienee..) mutta eipä hylätä heti sitäkään ideaa. toi psa lie bensamolttori??AnttiK kirjoitti: ↑To Syys 19, 2019 14:02PSA konsernin vapaastihengittävä kolmipyttyinen 1.2 moottori, jossa 60kw tehoa eli kuupan 50kw (68hv) koneen tilalle saisi laillisesti asennettua. 50kw x 1,2 = 60kw. Kevyt, taloudellisempi, mahtuisi konetilaan ja ilmeisesti kohtalaisen vääntävä kone alakierroksilla kokoonsa nähden.
tehohan ei ole mikään ongelma tänpäivän lainsäädännöillä pisti minkä koneen tahtojaa.
99 tekniikka ois sikäli mielenkiintone ei tulis sukurutsausta. mut pahuksen käkkäitähän nekii jo on.
ne piirtää kenel o liitu.
Re: vierasmoottorinen 96
Tuo PSA:n kone nyt on esimerkkinä ja muiltakin valmistajilta löytynee vastaavia. Kevyempänä tuommoinen kolmisylinterinen voisi olla näppärä, kun V4:kin on kuuppaan vähän raskas. Kori kun on suunniteltu 2T koneen painolle. 74.7kg ilman apulaitteita.
https://autoprove.net/cms/wp-content/up ... 41ed00.pdf
Eikös tuo 20% tehorajoitus päde edelleen? Niin ainakin trafin sivujen ohjeessa on edelleen.
https://autoprove.net/cms/wp-content/up ... 41ed00.pdf
Eikös tuo 20% tehorajoitus päde edelleen? Niin ainakin trafin sivujen ohjeessa on edelleen.
96 V4i -73
Re: vierasmoottorinen 96
Ford 1.0 Ecoboost 97 kg 100-140hp, L3 valurauta lohkolla, 1,6 Ecoboost 114kg, L4 alulohko 148-197hp.
Saab 96 Draken vm.-79
SaaB 95 postivaunu vm.-74
Saab 96 Tunnan vm.-79
Saab 9-3 Hirsch cabriolet vm.-02
SaaB 95 postivaunu vm.-74
Saab 96 Tunnan vm.-79
Saab 9-3 Hirsch cabriolet vm.-02
Re: vierasmoottorinen 96
pitänee tutkailla missä autoissa noita koneita on. voi olla että fordin ecoboosti lipsuu budjetista. yhteistä noille uusille koneille on et niis ei ole hyödynnettäviä osia kun moottori.
mootttorinohjauksen joutuu väkisin vaihtamaan. muute on atk helvetti irti.
-90luvun teknikkka ois siinämielessä veikeempiä että tarvittaessa voi siirtää orggis kamoineen koko teknikkan.
jos automaatin haluaa tarttee audin laatikon. jos sen haluaa pitää bensa koneena ni moottori ois väkisin vaihettava. audin bensakone ei välttämättä mahdu ku on kallellaan.
sit mähin käypäne ois vuostuhanne vaihteen diisel passatti. siin ois pystykone ja löytys.myös tomaattina..
mootttorinohjauksen joutuu väkisin vaihtamaan. muute on atk helvetti irti.
-90luvun teknikkka ois siinämielessä veikeempiä että tarvittaessa voi siirtää orggis kamoineen koko teknikkan.
jos automaatin haluaa tarttee audin laatikon. jos sen haluaa pitää bensa koneena ni moottori ois väkisin vaihettava. audin bensakone ei välttämättä mahdu ku on kallellaan.
sit mähin käypäne ois vuostuhanne vaihteen diisel passatti. siin ois pystykone ja löytys.myös tomaattina..
ne piirtää kenel o liitu.