![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Aikanaan tämä oli ihan huippupeli ja oli monen pojan unelma tällaisenaankin! Nämä 96:set ovat nyt jo historiallisia ajopelejä ja tuntuvat edelleen kiehtovan Teitä nuoria miehiä kuten meitä ikämiehiäkin. Tosin mielenkiinto taitaa olla erilaista!
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Varmastikin sama homma kuin V6:n kanssa eli joutuu sijoittamaan syylärin muualle konehuoneseen tai takakonttiin.
Onko sulla 1piste vai 4piste ruisku???AnttiK kirjoitti: ↑To Marras 07, 2019 19:26Varmastikin sama homma kuin V6:n kanssa eli joutuu sijoittamaan syylärin muualle konehuoneseen tai takakonttiin.
Ruiskun kanssa kulutus on pienempi, mutta tuskinpa ikinä tulee maksamaan itseään takaisin, kun äkkiä tuohon omaankin projektiin vajaa tonni on mennyt pelkästään ruiskuhilppeisiinErittäin mielenkiintoinen projekti kuitenkin tämmöiselle näprääjälle. 90-luvulla kaasarilla venttiilivikaisena kulutus oli 25L/100km, kun opiskelupaikkakunnalle ajelin kotopuolesta. Nyt vähän vähemmän.
Jos kulutuksella on iso merkitys, niin sitten joku pieni kolmisylinterinen kone nokalle tai v4 viimeisen päälle iskuun.
4-piste ja suorasytkä. Jännä nähdä jos saa ensi kesäksi sylinterien puristukset tasaiseksi kuinka hyvin silloin toimii ja mihin putoaa kulutus. Jos vielä laittaisi sisimpään vetarintumppiin hammastuksen vaikka klemmarilla kiinni ja anturin, niin saisi nopeustiedon perusteella kulutuksenkin näkymään logeihin. Siinäpä lisää askarreltavaa talveksi.