Yritin etsiskellä selkeää vastausta jo olemassa olevista
aiheista foorumilta, mutta en löytänyt niin kysytään.
Kumpi on parempi, ajaa vapaakytkin koko ajan päällä
eli ajo ilman moottorijarrutusta vai pois päältä jolloin moottorijarrutus on mukana? Kumpi rasittaa vähemmän?
Onko porukka laitellut rvs:sää ja onko siitä ollut ”apuja”?
kuupan vaihdelaatikko ei kestä edes takaista rynkytystä vallankaan jos on käyty jo kerran kurkkailemassa nin tahtoo akseleiden pidätyssysteemit aueta ihan spontaanisti ja korjausliikkeeksi emme suosittele lukkoliimaa hd75w;n sekaan oloa korjaamaan
loota tehty vapikselle mitä käytetään niin pitkään kuin se kestää ja sitten vedetään kiinteälle ja sillä ajetaan niin pitkään kunnes se alkaa rivetä ja pikakorjaus paalinarulla vapis vivusta apparin penkkiin minimi asennossa ja sitten rempaisu maksimaaliseen asentoon jolloin sen voi myydä eteenpäin
tosin tuo auto minkä ostin noilla korjauksilla myytiin äänettomällä laatikolla taisi ajaa karvahattu päässä kaveri,tahi muuten huonokuuloinen.
ylipäätään laatikko kestää sen verran mitä se kestää. kaikki saa kyllä hajalle väärinkäyttämällä
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, 2xfordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,
Suurin ilo on ajaa vapaakytkin kytkettynä vapaalla. Moottorijarrutus päällä tekee ajosta ihan kummallisen. Laatikko kestää minkä kestää mutta tuo ”vapaus” on parasta. Sitä ja kesää odotellessa.
^^Tuossa on vielä sekin hyöty, että jarrut pysyvät paremmassa kunnossa. Miten lie noissa uusimmissa autoissa, kun jarruppolkimeen ei välttämättä tarvitse koskea ollenkaan.
sekä kytkinlevy kestää pitkään kun ei tarvi ku kerran aamulla ja toisen kerran polkasta illalla kun kotia ajelee
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, 2xfordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,
Mulla uutena kaverina 1973 96 ja en sitten löydä koko vapaakytkintä, vipua tms vaikka kuinka etsin.. Olenko tyhmä vai onko poistettu käytöstä? Näkeekö sen vivun tms konehuoneesta??
Mulla uutena kaverina 1973 96 ja en sitten löydä koko vapaakytkintä, vipua tms vaikka kuinka etsin.. Olenko tyhmä vai onko poistettu käytöstä? Näkeekö sen vivun tms konehuoneesta??
Konehuoneen päässä vipu on laatikon päällä olevassa muovisessa tms osassa (kuvassa vaalea muovinen osa ja vipu tulee kiinni sen mustaan kumiseen päähän). Siitä lähtee vipu matkustamon puolelle ja löytyy kokolailla keskeltä aavistuksen lattiatasoa ylempää.
ehkä juuri samasta syytä kuin vanhassa hiluxissa oli tussilla maalattu se 5 vaihe symboli pois nupista
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, 2xfordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,