96 maalautus
96 maalautus
Moi! Onko jollain kokemusta hiljattain Saab 96 maalauttamisesta Porvoo/Uudenmaan alueella, minkä verran olisi käypä hinta? Pohjatöistä toki riippuu paljon, pohja on hyvä ja varsinaisia näkyviä ruostetöitä ei ole. Saab vm-75 kaipaa pikkasen tlc ja pohdin että onko järkeä harkita edes maalauttamista.
Saab 96 vm 1975
-
- "Viggen"
Re: 96 maalautus
Jos hyvän haluaa niin 2500..3500..maksaa maalaus. Ja maalarihan tekee pohjat aina itse.
Ite oon yhen kuupan.maalannu..vmäinen auto maalata kun on niin pyöreä...99 on paljon helpompi.
99 teetin kunnon maalauksen vuosi sitten se maksoi 4200.
Nämä on kuopion hintoja.
Ja sitten tuo itse maalaaminen ilman kammiota...siinä ei kyllä säästä yhtään..on niin kauhees työ jos hyvän haluaa
Ja nuo hinnat ei siis sisällä peltihommia...
Ite oon yhen kuupan.maalannu..vmäinen auto maalata kun on niin pyöreä...99 on paljon helpompi.
99 teetin kunnon maalauksen vuosi sitten se maksoi 4200.
Nämä on kuopion hintoja.
Ja sitten tuo itse maalaaminen ilman kammiota...siinä ei kyllä säästä yhtään..on niin kauhees työ jos hyvän haluaa
Ja nuo hinnat ei siis sisällä peltihommia...
SAAB 95 73 KA, SAAB 96 78 KE, SAAB 99 78 5D COMBI COUPE GL SUPER (AC) MR,SAAB 99 78 3D COMBI COUPE TURBO MR, KR SAAB 9-5 ttid NG vector KA,SAAB 9-5 wag 2.0 biopower KA
Niin en tiedä tic jutuista
Mutta jos itse purkaa ikkunat ovet ja lokarit irti niin ainahan se halvemmaksi tulee
Miten hän ruosteen poisto hiekkapuhallus vai muu
Avoimia kysymyksiä on enemmän kuin vastauksia
Mutta jos lähdetään siitä liikkeelle että kysyy maalareita mitä maksaa kammioon tuotu auto peitettynä ja maalaus valmiina.eli maalari vain ruiskuttaa niin ei luulisi tuon vertainen ohikävely paljoa nytkään kustantajan kun 10 v sitten se oli alle indeksin.
Aikatyötähän se on kuin muukin tuntityö.
Mutta jos itse purkaa ikkunat ovet ja lokarit irti niin ainahan se halvemmaksi tulee
Miten hän ruosteen poisto hiekkapuhallus vai muu
Avoimia kysymyksiä on enemmän kuin vastauksia
Mutta jos lähdetään siitä liikkeelle että kysyy maalareita mitä maksaa kammioon tuotu auto peitettynä ja maalaus valmiina.eli maalari vain ruiskuttaa niin ei luulisi tuon vertainen ohikävely paljoa nytkään kustantajan kun 10 v sitten se oli alle indeksin.
Aikatyötähän se on kuin muukin tuntityö.
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, 2xfordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,
Kiitos vastauksista. Listat, valot, puskurit ym pikkuhilppeet saa varmaan hyvin itsekin irti. Oma luotto näin äkkiä ei välttämättä olisi hyvä ikkunoiden irtiotosta. Täytynee poiketa kyselemässä hintoja tarkemmin.
Saab 96 vm 1975