SSK jotain puoltoistasataa kalliimpi kuin Simons rahteineen, kannattaako maksaa sen verran enemmän. Lueskelin aikaisempia keskusteluita,
Joissa mielipiteitä kumpaankin suuntaan

Toinen kysymys mikä on tämä ruotsalaisten STD-B luokitus.
Itsellä on molemmat putkistot. Ruotsin Klubin perinteinen sport putki ( https://saabklubben-reservdelar.se/95-9 ... ystem-ssk/ ) on lähes vastaava kuin alkuperäinen Saab Sport & Rally putki. Simonssin sport putken ( https://modificars.fi/tuote/simons-pako ... 044-k-167/ ) ja Ruotsin Klubin putki ovat puolesta välistä taakse samaa eli Simonssin osaa. Ero on suuri putken alkuosassa ja oma kokemus on, että Ruotsin Klubin perinteinen sport putki toimii hieman paremmin virikoneessa. Kevyemmin viritetyssä ero ei ole merkittävä. Ruotsin Klubin STD-B pakoputki ( https://saabklubben-reservdelar.se/95-9 ... -v4-std-b/ ) on Ruotsin Rallisarjaan 1980-luvulla (vastaisi nykyistä "V1600" -luokkaa ) luokitellun kisaputkiston kopio, mikä on todennäköisesti parhaiten virtaava näistä kolmesta vaihtoehdosta.vehkasalo kirjoitti: ↑Su Syys 21, 2025 08:52Uuden pakoputken hommaaminen mielessä ja ajattelin kysäistä kumpi näistä Simons vai SSK Sportavgassystem?
SSK jotain puoltoistasataa kalliimpi kuin Simons rahteineen, kannattaako maksaa sen verran enemmän. Lueskelin aikaisempia keskusteluita,
Joissa mielipiteitä kumpaankin suuntaan. Simonssissa houkuttaa tietysti hankinnan helppous ja halvempi hinta, mutta jos SSK on parempi niin kanattanee siihen panostaa vähän lisää.
Toinen kysymys mikä on tämä ruotsalaisten STD-B luokitus.