Tarttui silmään M 95 vm. 76 auto 24.ee
Tarttui silmään M 95 vm. 76 auto 24.ee
Ei ole pahan näköinen peli
http://fin.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://fin.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Kyllähän sitä kaikkea rakentais kun olis rahaa ja aikaa.
Jees, tästä mielikuvituksen virikettä ja inspiraatiota:
Kuuppakustomi1 ja Kuuppakustomi2.
Toivottavasti omistajaa ei häiritse hirveästi vaikka nuo on tuolla näytillä . Ei muuten toiminut tuo ilmossa ollut sähköpostiosoite.
Niin, olen uusi täällä ja kuten arvata saattaa kuupan hankinta on visioissa .
Kuuppakustomi1 ja Kuuppakustomi2.
Toivottavasti omistajaa ei häiritse hirveästi vaikka nuo on tuolla näytillä . Ei muuten toiminut tuo ilmossa ollut sähköpostiosoite.
Niin, olen uusi täällä ja kuten arvata saattaa kuupan hankinta on visioissa .
Ei tommosta viitti tuunata hirveeti, sen verta harvinainen et entisöinti ois mun mielestä ainoo vaihtoehto.
Saab 9000 CS 2.3 vm.92
http://www.garaget.org/?car=21212
http://www.garaget.org/?car=21212
-
- "Viggen"
- Viestit: 679
- Liittynyt: La Heinä 24, 2004 10:53
- Paikkakunta: Kouvola
-
- "Viggen"
- Viestit: 654
- Liittynyt: To Elo 12, 2004 19:37
- Paikkakunta: Orivesi
Perskeles toihan on hyvä ajatus. V6 motti pellin alle ja vois lähteä perheenkin kanssa reissuun, 96 alkaa oleen ahdas.Kuupisti kirjoitti:Jees, tästä mielikuvituksen virikettä ja inspiraatiota:
Kuuppakustomi1
Kyllähän se V6 kunnon kuuppakustomiin kuuluisi olennaisena osana. Tuon 95:n tuoman henkilönkuljetuslisätilan suhteen voi kyllä olla vähän niin ja näin , mutta tokihan sillä pystyisi suurempia varaosia kuljettamaan kuin 96:lla .
Mites Tero tuo sun kustomi, onko netissä kuvia tuosta, konehuoneesta ja katon takaluiskasta, c-pilareista jne. Kun ei sitä Spinneriäkään löydy iteltä...
Mites Tero tuo sun kustomi, onko netissä kuvia tuosta, konehuoneesta ja katon takaluiskasta, c-pilareista jne. Kun ei sitä Spinneriäkään löydy iteltä...
Tietenkin 95 kustomin pitäisi olla henkilömalli eikä piilofarmari. Porukkaa ei tarvisi mahtua kuin neljä mutta vähän matkatavaraakin olis mukava saada matkaan. Tiukkaa teki että saatiin tarpeeksi tavaraa mukaan viimekesän Tanskan reissulle ja meitä oli silloin vain kolme. Piti ottaa hotellimajoituskin ettei tarvinnut edes yrittää telttaa yms. romua kyytiin.
Onhan niitä kuvia netissä siellä sun täällä, esim:
http://www.saabismionsairaus.net/galler ... apaivat03c
Muutama projekti kuvakin löytyy velipojan sivuilta: http://koti.mbnet.fi/setalat/saab/saabi2.htm
Mulla ei ole omia sivuja.
Onhan niitä kuvia netissä siellä sun täällä, esim:
http://www.saabismionsairaus.net/galler ... apaivat03c
Muutama projekti kuvakin löytyy velipojan sivuilta: http://koti.mbnet.fi/setalat/saab/saabi2.htm
Mulla ei ole omia sivuja.
Kiitti linkeistä! On siinä saanut hommia tehdä mutta on tuloskin sitten hieno. Tuo konehuone on kyllä aika kinky kun kone on niin tajuttoman edessä ja sitten sen taakse jää tyhjää tilaa. Takaikkunan kehyskö on orkkis mutta kallistettu? ja takaluukun pattia madallettu?
Niin tarkoitin edellä että eikös se farmarin takapenkki ole aikalailla yhtä ahdas kuin kuupassakin. Pääntilaa voi olla enemmän. Aika reissu tuo kuupalla Tanskaan, järjestikö Saapas yhtään ohjelmanumeroita ?
Niin tarkoitin edellä että eikös se farmarin takapenkki ole aikalailla yhtä ahdas kuin kuupassakin. Pääntilaa voi olla enemmän. Aika reissu tuo kuupalla Tanskaan, järjestikö Saapas yhtään ohjelmanumeroita ?
Pienempi jäähdytin on fiestan päätyihin tehty yksittäiskappale.
Takaikkuna on vakio, kehys alempana ja hiukan edempänä ja taisi se hiukan kallistuakin. Takaluukusta lähti noin 5cm. Pääntilaa 95:ssa on takapenkillä varmasti enemmän, chopatussa 96:ssa sitä on hieman vähän aikuiselle kun takalasin reuna osuu juuri selkänojan päälle, eli kopisee takaraivoon. Etupenkillä pään tilaa on runsaasti.
Pitihän sitä kansainvälisessä tapahtumassa käydä ja samalla legolandissa. Oikeastaan mitään ongelmia ei ollut, alkumatkasta ruotsin puolella lisäsin vettä jäähdyttimeen, siinä ne ohjelmanumerot. Peltiä sai raotella siellä täällä, loppumatkasta poika alkoikin kyseleen aina kun pysähdyttiin johonkin että näytetäänkö noillekin sedille saabin moottoria.
Takaikkuna on vakio, kehys alempana ja hiukan edempänä ja taisi se hiukan kallistuakin. Takaluukusta lähti noin 5cm. Pääntilaa 95:ssa on takapenkillä varmasti enemmän, chopatussa 96:ssa sitä on hieman vähän aikuiselle kun takalasin reuna osuu juuri selkänojan päälle, eli kopisee takaraivoon. Etupenkillä pään tilaa on runsaasti.
Pitihän sitä kansainvälisessä tapahtumassa käydä ja samalla legolandissa. Oikeastaan mitään ongelmia ei ollut, alkumatkasta ruotsin puolella lisäsin vettä jäähdyttimeen, siinä ne ohjelmanumerot. Peltiä sai raotella siellä täällä, loppumatkasta poika alkoikin kyseleen aina kun pysähdyttiin johonkin että näytetäänkö noillekin sedille saabin moottoria.
Valdon Saabeista ja myös kyseisen ysivitosen entisöinnistä löytyy kuvia täältä: http://www.hot.ee/saabfun/
On kyllä todella siistikuntoinen kärry ja mahdollista nähdä useinkin ajossa Pärnun seudulla, ja myös joissakin autonäytteilyissä. En laita tähän hänen toista sähköpostiosoitetta, mut "yv"-llä kysymällä sen kyllä saa
On kyllä todella siistikuntoinen kärry ja mahdollista nähdä useinkin ajossa Pärnun seudulla, ja myös joissakin autonäytteilyissä. En laita tähän hänen toista sähköpostiosoitetta, mut "yv"-llä kysymällä sen kyllä saa
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4071
- Liittynyt: Pe Touko 23, 2003 10:48
- Paikkakunta: Sipoo, Nikkilä
- Viesti:
HUHUU Alko taa pyörii kauheet visiot 95:sta! Tässä olis vähän ideaa ku ei ole tota fotoshoppia
Väri musta, madallus ja jäykkä alusta, viilattu V4:nen tottakai!, listat ja kahvat pois, takasivu ikkunoiden välipoka pois - iso sivulasi, alkup takavalot upotetaan lokasuojan sisään, tankin täyttöaukko pois kyljestä, lokasuojan levikkeet 7" leveät peltivanteet (punaiset) rekarot eteen, kuppipenkit taakse, Hifit tottakai, konepeltiin scooppi, tuplatutkisto, pyöreälamppuinen maski, isot vilkut pois lokasuojista, lisäpitkät keulaan, joku maltillinen spoileri katolle....
Täs oli "pikkuinen" visio millainen ysiviippa vois olla
Väri musta, madallus ja jäykkä alusta, viilattu V4:nen tottakai!, listat ja kahvat pois, takasivu ikkunoiden välipoka pois - iso sivulasi, alkup takavalot upotetaan lokasuojan sisään, tankin täyttöaukko pois kyljestä, lokasuojan levikkeet 7" leveät peltivanteet (punaiset) rekarot eteen, kuppipenkit taakse, Hifit tottakai, konepeltiin scooppi, tuplatutkisto, pyöreälamppuinen maski, isot vilkut pois lokasuojista, lisäpitkät keulaan, joku maltillinen spoileri katolle....
Täs oli "pikkuinen" visio millainen ysiviippa vois olla
Jäsen #1682
Saab 96 V4 Turbo 1976 / Saab 900 2.1 3D 1992 / Saab 9-3 Cabrio 2009
http://www.tonikoskinen.com
SAIRASTAN.VARMASTI.SAABISMIA.
Saab 96 V4 Turbo 1976 / Saab 900 2.1 3D 1992 / Saab 9-3 Cabrio 2009
http://www.tonikoskinen.com
SAIRASTAN.VARMASTI.SAABISMIA.
No niin, kuvat tehosi selvästi .
Sen verran vielä pitäis tehdä että noita jatkettuja siipiä kallistais vinompaan, ainakin samaan kulmaan kuin nuo takalasinpilarit, ja takavalot tulisi olla Cadzzilla-tyyppiset, upotettuna ja koko tuon kromilistojen välisen alueen täyttävät. Keulan pellit eli lokarit ja konepelti napataan 92-mallista. Etupuskuri kromatuksi versioksi ja autolle väriksi alkuperäisestä 92-värikartasta joku "understatement". Vanteet levitetyt korinväriset pellit joihin alkup. kromipölärit. Tuplaputket ulos takaa puskurin reunoilla sen läpi vedettynä. Katon takareunan lipan alle luotimalliset vilkut. Peileiksi pyöreät peep-mirrorit oven yläkarmiin. Sivupaneeleihin siro lentsikka-logo ja kevyesti pinstraippeja sinne tänne.
No niin, enää ei tarttisi kuin hommata aihio ja ruveta tuumasta toimeen .
Tero: sähän voit antaa poijan hoitaa kohta jatkossa esittelyt uteliaille ja ite juot sumpit sillä aikaa .
edit: entäpä miten olis takavetoinen phat pro-street 95 eli tästä -> tämmöinen?
edit2: tai "little red drop of blood"
Sen verran vielä pitäis tehdä että noita jatkettuja siipiä kallistais vinompaan, ainakin samaan kulmaan kuin nuo takalasinpilarit, ja takavalot tulisi olla Cadzzilla-tyyppiset, upotettuna ja koko tuon kromilistojen välisen alueen täyttävät. Keulan pellit eli lokarit ja konepelti napataan 92-mallista. Etupuskuri kromatuksi versioksi ja autolle väriksi alkuperäisestä 92-värikartasta joku "understatement". Vanteet levitetyt korinväriset pellit joihin alkup. kromipölärit. Tuplaputket ulos takaa puskurin reunoilla sen läpi vedettynä. Katon takareunan lipan alle luotimalliset vilkut. Peileiksi pyöreät peep-mirrorit oven yläkarmiin. Sivupaneeleihin siro lentsikka-logo ja kevyesti pinstraippeja sinne tänne.
No niin, enää ei tarttisi kuin hommata aihio ja ruveta tuumasta toimeen .
Tero: sähän voit antaa poijan hoitaa kohta jatkossa esittelyt uteliaille ja ite juot sumpit sillä aikaa .
edit: entäpä miten olis takavetoinen phat pro-street 95 eli tästä -> tämmöinen?
edit2: tai "little red drop of blood"