jnairism kirjoitti:Pakko oli laittaa se vanneadapterin kuva nettiin, kun heti alkoi tulla niin paljon kyselyjä sähköpostitse
Nerokkaat keksinnöt ovat yksinkertaisia
Tuskin laillinen, mutta varmaan yhtä tukeva, kun mikä tahansa spacer
Pelaako sama systeemi myös edessä?
Kyllä pelaa edessäkin hyvin - hänen (tai oikeastaan edellisen omistajan) sivuilla olevilta kuvilta näkee, miten hyvin pyörät kääntyy. Eestissa on se jopa laillistakin, sillä henkilöautoissa (myös joissakin maastureissa ja pakuissa) saa käyttää mikä tahansa vanteita ja renkaita ja tehdä omia virityksiä, kunnes ne mahtuu pyörimaan lokasuojan alla. Tasapainoksi on katsastus ihan järjettömän vaikea sielläpäin (suurin osa vanhemmista autoista, jotka pärjäile katsastuksessa Suomessa, ei varmasti pärjäisi Eestissa, koska auto pitäisi olla melkein uudenveroinen/virheetön)
Siinä kuvia mun "evoluutio kuuppa" projektista kesältä -03. Inspiraation loputtua siitä ei paljon tuon valmiimpaa tullutkaan... Nyt hakusessa on alkuperäiskuntoinen 96 ja evokuuppa päätyy luultavasti varaosiksi.
Jukka T kirjoitti:On se sen verran hyvän näköinen (paitsi noi tuplavilkut...).
Hieno peli ja alavilkut / vakiovilkut ei häiritse kokonaisuutta. Laittaisin niihin parkit, niin hienosti paistaisi upea keula illan hämyssä. Laita Roberto auto myyntiin näille foorumeille, niin jää purkamisen vaiva pois. Mitkäs navat siellä on ?
Täytyy sanoa että aivan älyttömän hienolta näyttää jo tuossa vaiheessa
Onko projekti edennyt tuosta, jos niin laitappa kuvaa näkyviin ja ÄLÄ MISSÄÄ NIMESSÄ MEE TUOTA PURKAMAAN
Onko nuo levityksen omaa käsialaa, jos niin ovat harvinaisen onnistuneet..
Tuosta evorakennelmasta tuli mieleen erikoinen 95 joka sattui joku aika sitten vastaan, mielestäni jos 95 pitää jostain syystä ehdoin tavoin tärvätä alkuperäisestä niin seuraava ei ole ainakaan huonoimmasta päästä ideoita http://www.blocket.se/view/5943260.htm? ... c=1&city=0
tuskastuttavan pitkiä päiviä,kun ei saa edelleenkään unta tuon evo kuupan takia! omistaja voisitko ilmoittaa pian,että onko auto vielä myynnissä ja missä kuosissa se on nykypäivänä.
Kiitos kehuista, tässä kesti hiukan ennenkuin pystyin vastaamaan, kun nettiliittymäni ei ole vielä auennut.
Tässä hiukan lisää tietoa autosta: Auto on Vm-78 ja alkuperäisväri on ruskea, kun hankin auton siitä hiekkapuhallettiin ensitöiksi pyöräkotelot, konehuone ja kaikki tukivarret. Seuraavaksi paikattiin ruostereiät ja pohja kaavittiin puhtaaksi. Sitten pyöräkotelot ja tukivarret maalattin 2komponentti maalilla. Kaaret on muotoiltu II-Golfin pyöränkaariaihioista, maski on VM-67, navat teetätin paikallisessa konepajassa alkuperäisistä navoista, jako on 4x100. Vanteina olivat Dezent 9X16 ET15 ja kumeina 215/40. Autoa on madallettu noin 10cm modifioimalla jousia. Myös moottori sai ylleen uuden maalin ja osia kiilloittettiin.
Ja niissä ylimääräisissä vilkuissa (ne valkoiset) oli parkit...
Auton kohtalo on vielä auki, eikä ole toistaiseksi myynnissä.