Jarrulevyn kanssa ongelmia
-
- "Ruisku"
- Viestit: 105
- Liittynyt: Pe Kesä 03, 2005 11:13
- Paikkakunta: Helsinki
Jarrulevyn kanssa ongelmia
Oikean puoleinen jarrulevy ei suostu irtoamaan, enkä tiedä onko vika minussa vai levyssä. Eli meneekö se levyn irroitus seuraavasti: napamutteri irti, jarrusatulat tieltä pois ja levy vedetään ulos vai unohtuiko jotain? Levy ei liiku milliäkään, korjausoppaasta ei ole oikein apua ja mitään niksejä ei nyt oikein tule mieleen. Onko kukaan kohdannut samanlaisia ongelmia ja miten ne on ratkaistu?
-
- "Ruisku"
- Viestit: 105
- Liittynyt: Pe Kesä 03, 2005 11:13
- Paikkakunta: Helsinki
melkeen väittäsin että niitä pultteja ei saa sieltä ennen kun on se koko satsi siitä limppuineen irti koko vetarista ja ainakin navasta.. mutta jos sullla on koko vetari irti autosta niin senkus muutaman kerran paiskot sitä lattiaan napamutteri löysällä siinä päässä niin ettei kierteet hajoa i kyllä irtoo! Mutte jos vetari on kiinni ni menee jo varmasti pajlon vaikeammaksi kun ei muutenkaan tahtonut lähteä vaikka itsellä irtikin oli.. varmaan on meinaa lujassa!!
Eltzi #1888 p.040-7416902
Saab 96 V4 SUPER -78
Saab 9-5 Aero -00
Saab 96 V4 SUPER -78
Saab 9-5 Aero -00
juuri näin! kannattaa samalla kertaa kun on koko hoito sylissä, vaihtaa suojakumit ja putsailla nivelet... ja ei muuta ku kovaa ajoaeltzi kirjoitti:melkeen väittäsin että niitä pultteja ei saa sieltä ennen kun on se koko satsi siitä limppuineen irti koko vetarista ja ainakin navasta.. mutta jos sullla on koko vetari irti autosta niin senkus muutaman kerran paiskot sitä lattiaan napamutteri löysällä siinä päässä niin ettei kierteet hajoa i kyllä irtoo! Mutte jos vetari on kiinni ni menee jo varmasti pajlon vaikeammaksi kun ei muutenkaan tahtonut lähteä vaikka itsellä irtikin oli.. varmaan on meinaa lujassa!!
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
-
- "Turbo"
- Viestit: 261
- Liittynyt: To Loka 07, 2004 21:03
- Paikkakunta: Turku
Kyllä ne minunkin kuupan levyt olivat piukassa. Sain ne irroitettua ulosvetäjän kanssa. Ei niitä muuten irti olisi saanut vaikka kuinka yritti. Navassa on pieni kuoppa johon ulosvetäjän tapin voi laittaa. Ei pitäisi lipsahtaa. Jos takana olevat viisi pulttia näyttävät huonoilta kannattaa nekin vaihtaa. Täytyy vain muistaa että ne ovat tuuma kokoa. Omasta rynnäkkösämpylästä jouduin uusimaan koko jarrulaitteiston koska vanha oli ihan mätä. Ihme kun auto vielä pysähtyi. Jarruliikkessäkin sanottiin että satulan männät toimisivat "loistavasti" tuhkakuppina
, saabistithan eivät polta, eikö näin ole
?Uutta jarrupuolella on mm. levyt, satulat, letkut, putket, pääsylinteri ja sen säiliö. Vielä pitäisi ilmata järjestelmä. Tuossa kuvia projektista.
![Kuva](http://i19.photobucket.com/albums/b158/saab96v4/IMG_0129.jpg)
![Kuva](http://i19.photobucket.com/albums/b158/saab96v4/IMG_0130.jpg)
Terv. F.P
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Kuva](http://i19.photobucket.com/albums/b158/saab96v4/IMG_0129.jpg)
![Kuva](http://i19.photobucket.com/albums/b158/saab96v4/IMG_0130.jpg)
Terv. F.P
Saab 9-3 Aero V6 Cab -08
#2439
#2439