saab 95 hinnasta
saab 95 hinnasta
Mummulan vanha saab 95 (taisi olla vm. -70) olisi lähdössä myyntiin lähiaikoina, kuulemma joku v4 kone (itse en ole harrastaja, joten en tiedä tarkemmin). Ajettu latoon vuonna -88. Mikäs pelin realistinen hintahaarukka on? 200€:lla joku oli luvannut viedä pois.
-
- "Kaasari"
- Viestit: 33
- Liittynyt: Pe Huhti 29, 2005 21:46
Vielä et ole harrastaja mutta vielä ehtii ja kannattaa harkita sitäkin.
Hintataso määräytyy pitkälti kunnon mukaan joten jos mitenkään mahdollista niin räppää kamerakännyllä kuva ja lähetä tänne Foorumiin niin saat paremman arvion tai mahdollisesti jopa parempia tarjouksia.
Katso seuraava linkki jossa 95 vm.71 myynnissä 2500e hintaan; siitä saat hyvän vertailupohjan 200e tarjoukselle.
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=302990
Malli 95 on äärimmäisen harvinainen joten jos myyt niin älä ainakaan peltoautoksi myy.
Hintataso määräytyy pitkälti kunnon mukaan joten jos mitenkään mahdollista niin räppää kamerakännyllä kuva ja lähetä tänne Foorumiin niin saat paremman arvion tai mahdollisesti jopa parempia tarjouksia.
Katso seuraava linkki jossa 95 vm.71 myynnissä 2500e hintaan; siitä saat hyvän vertailupohjan 200e tarjoukselle.
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=302990
Malli 95 on äärimmäisen harvinainen joten jos myyt niin älä ainakaan peltoautoksi myy.
-
- "Aero"
- Viestit: 308
- Liittynyt: Ma Touko 24, 2004 17:41
- Paikkakunta: Kempele-Käläviä
- Viesti:
Kunto pitäisi olla suht hyvä, mitä nyt pölyä ym. on hieman vuosien saatossa kertynyt (eli täytyy puhdistaa tuo ennenkuin lähetän kuvia), ajamalla se on sinne latoon ajettu. Autolla on aika vähän ajettu, luokkaa 100 000 km, tarkat kilometrit lähetän myöhemmin.Jokke A kirjoitti:Onko kunnosta ja kilometreistä tietoa? On kuitenkin varmasti reilusti arvokkaampi, kuin 200 €, jos on edes kohtalaisessa kunnossa.
Joka tapauksessa kiva kuulla, että arvo on kuitenkin reilusti yli tuon 200€.
-
- "Hirsch"
- Viestit: 759
- Liittynyt: To Kesä 12, 2003 21:43
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Kuvauksesi perusteella ja jos auto on edelleen kohtuu ruosteeton + sisusta on pysynyt ehjänä, niin älä ihmeessä kuuntele alle 500 euron tarjouksia. 1000 euroa rekisteröimättömälle, 7 vuotta seisseelle normi autolle voisi pitää vielä kohtuullisena. Kunto ratkaisee kuten todettu on.ybarra kirjoitti:Joka tapauksessa kiva kuulla, että arvo on kuitenkin reilusti yli tuon 200€.
Saab 96 vm -73 viri 1.8 L
Jokkista Saab 96 V4:lla 1998-2010
EX Saab Sonett 3 vm -70 ( https://www.youtube.com/watch?v=K6bjUI-KQbg )
Jokkista Saab 96 V4:lla 1998-2010
EX Saab Sonett 3 vm -70 ( https://www.youtube.com/watch?v=K6bjUI-KQbg )
-
- "Viggen"
- Viestit: 654
- Liittynyt: To Elo 12, 2004 19:37
- Paikkakunta: Orivesi
uh huh huh huh
jopas on hintaarviointeja... tietty voi ollakin mutta kuka teistä on valmis heittämään ensimmäisen kiven siis rautalangasta väännettynä onko hän joka arvioi auton 500 -1000e halukas vaikka ostamaan sen seuraavaksi projektiksi.
voi olla vaikeaa löytää ostajaa näillä sivuilla. tuntuu että kun pyytää kympin
niin siitäkin pitäs 6 euroa tinkiä.
voi olla vaikeaa löytää ostajaa näillä sivuilla. tuntuu että kun pyytää kympin
niin siitäkin pitäs 6 euroa tinkiä.
-
- "Aero"
- Viestit: 308
- Liittynyt: Ma Touko 24, 2004 17:41
- Paikkakunta: Kempele-Käläviä
- Viesti:
Re: uh huh huh huh
Mikäs tässä nyt on asian ydin?mestari kirjoitti:jopas on hintaarviointeja... tietty voi ollakin mutta kuka teistä on valmis heittämään ensimmäisen kiven siis rautalangasta väännettynä onko hän joka arvioi auton 500 -1000e halukas vaikka ostamaan sen seuraavaksi projektiksi.
voi olla vaikeaa löytää ostajaa näillä sivuilla. tuntuu että kun pyytää kympin
niin siitäkin pitäs 6 euroa tinkiä.
Onko auto menossa liian halvalla vaiko liian kalliilla?
Onko joku sanonu väärän hinnan?
Ihan mielenkiinnosta kysyn...
#2595
Saab 96L-75
Kesäajossa.
Saab 96L-75
Kesäajossa.
-
- "Hirsch"
- Viestit: 759
- Liittynyt: To Kesä 12, 2003 21:43
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Re: uh huh huh huh
Eiköhän tässä anneta apuja hinnan määrittelyssä. Myyntipalsta on ihan toisaalla. Viestisi perusteella aliarvioimme hinnan ("heittämään ensimmäisen kiven") tai ylihinnoittelemme auton (tekstin loppuosa)? En saa selvää kummasta on kysymys. Kuvia ja lisäselvyyksiä kun olemme vailla niin ei kannata vielä käskeä Kuusankosken poikia hakemaan ilmaiseksi tai 200 euron hintaan. Toisalta 1000 euroa projekti-vintsasta on sekin ostajia vähentävä arvio, sillä rekisteröityjä saa välillä ihan kohtuu hintaan.mestari kirjoitti:jopas on hintaarviointeja... tietty voi ollakin mutta kuka teistä on valmis heittämään ensimmäisen kiven siis rautalangasta väännettynä onko hän joka arvioi auton 500 -1000e halukas vaikka ostamaan sen seuraavaksi projektiksi.
voi olla vaikeaa löytää ostajaa näillä sivuilla. tuntuu että kun pyytää kympin
niin siitäkin pitäs 6 euroa tinkiä.
Saab 96 vm -73 viri 1.8 L
Jokkista Saab 96 V4:lla 1998-2010
EX Saab Sonett 3 vm -70 ( https://www.youtube.com/watch?v=K6bjUI-KQbg )
Jokkista Saab 96 V4:lla 1998-2010
EX Saab Sonett 3 vm -70 ( https://www.youtube.com/watch?v=K6bjUI-KQbg )
- Rin-tin-tin
- "Viggen"
- Viestit: 604
- Liittynyt: Su Joulu 12, 2004 00:32
- Paikkakunta: Borgå
No Mestarihan puhuu sitä realismia mitä näillä palstoilla on ennenkin nähty.
Mutta missäs se auto on? Voisiko ehdottaa että panet pari kuvaa näytille niin eiköhän arviot tarkennu.
Mutta missäs se auto on? Voisiko ehdottaa että panet pari kuvaa näytille niin eiköhän arviot tarkennu.
Where have all the 2-strokes gone?
SAAB 95/96 = Talviauto jonka kanssa pärjää kesälläkin!
Vinterbil med fina sommar egenskaper!
SAAB 95/96 = Talviauto jonka kanssa pärjää kesälläkin!
Vinterbil med fina sommar egenskaper!
Kuuppien ja ysivitosten hinnoittelu taitaa olla lähes mahdotonta puuhaa. En varmasti myisi omaa kuuppaa alle 1500:n, mutta jos joku tarjoaisi sitä minulle ostettavaksi, en varmasti maksaisi yli 500:aa.
Sama ysivitosten suhteen; saahan niistä pyytää parikolme tonnia, mutta ei kukaan täysijärkinen maksa sellaisia summia (ellei ole poikkeuksellisen hyväkuntoinen/mr), ja vielä vähemmän projektista.
Vielä lisäyksenä: Itsekin harkitsin vähän aikaa sitten 95sen hommaamista, mutta kun hintapyynnöt on yli tonnin ja projektikuluja voi het välittömästi laskea päälle useamman tonnin lisää, niin ei ole tullut hommattua. Nyt on tilanne jo ehtinyt muutenkin muuttua niin, ettei ole mahdollista hankkia, mutta kyllä monet entisöintihaaveet on kariutuneet aihioiden hintapyynteihin.
Sama ysivitosten suhteen; saahan niistä pyytää parikolme tonnia, mutta ei kukaan täysijärkinen maksa sellaisia summia (ellei ole poikkeuksellisen hyväkuntoinen/mr), ja vielä vähemmän projektista.
Vielä lisäyksenä: Itsekin harkitsin vähän aikaa sitten 95sen hommaamista, mutta kun hintapyynnöt on yli tonnin ja projektikuluja voi het välittömästi laskea päälle useamman tonnin lisää, niin ei ole tullut hommattua. Nyt on tilanne jo ehtinyt muutenkin muuttua niin, ettei ole mahdollista hankkia, mutta kyllä monet entisöintihaaveet on kariutuneet aihioiden hintapyynteihin.
Tommi Järvinen #253, Puh. 044 214 2552
93B 1959, 93F 1960, 96 '64, Sport '64, 96 ralli '69, 99 Turbo '78
Viimesintä projekteista: Saabisti.fi | Saabisti Facebookissa | Saab 96 rallisivut: SaabWorks.fi
93B 1959, 93F 1960, 96 '64, Sport '64, 96 ralli '69, 99 Turbo '78
Viimesintä projekteista: Saabisti.fi | Saabisti Facebookissa | Saab 96 rallisivut: SaabWorks.fi
MK/eurot
Niinpä se on käynyt saabienkin hinnalle että markat on muuttuneet euroihin, näinhän asia on hyvä myyjän kannalta mutta entäpä ostajan.
Ehkö kannattasi sekä myyjien että ostajien ottaa järki käteen tässä asiassa. Nyt kun nuo hintapyynnit on Projekti luontoisissa autoissa ihan käsittämättömät niin jokainen janhu jolla vähänkin maali pitää peltia kasassa autossa kuvittelee tämän ylikuumentuneen hintapyyntien perusteella että omakin on arvokkaampi kuin kulta, ja kun se ei mene kaupaksi paalataan ja näin sitä arvokasta perinnettä mennee
uusiokäyttöön.
Ehkö kannattasi sekä myyjien että ostajien ottaa järki käteen tässä asiassa. Nyt kun nuo hintapyynnit on Projekti luontoisissa autoissa ihan käsittämättömät niin jokainen janhu jolla vähänkin maali pitää peltia kasassa autossa kuvittelee tämän ylikuumentuneen hintapyyntien perusteella että omakin on arvokkaampi kuin kulta, ja kun se ei mene kaupaksi paalataan ja näin sitä arvokasta perinnettä mennee
uusiokäyttöön.
Näin se on pojat
jo markka aikaan elikkäs pian 12v sitten pelastin eli ostin pois saab 95 76 mallin joka oli lähdössä venäjälle eräässä vientikauppaa harjoittavassa yrityksessä.
tulin ns viimetingassa käteis4en kanssa ja ostin lastauslaiturilta suoraan varastosta auton. Maksoi silloin aika paljon,en nyt muista (halua),mutta sain kyllä terävät sakot tullessa kotkasta poispäin. auton hinta tuplaantui.
kaupittelin pikkurahalla pari viikkoa.oli aikass siisti. mutta järki voitti ja löin reiän tankkiin,nostin kyytiin,löin lisää rojuu kyytiin ja aamulla ennen 8:a se pölähti jo heinolan myllystä.
eli niin niille autoille aina loppupelissä käy vaikka ei paljoa pyydäkkään.
tulin ns viimetingassa käteis4en kanssa ja ostin lastauslaiturilta suoraan varastosta auton. Maksoi silloin aika paljon,en nyt muista (halua),mutta sain kyllä terävät sakot tullessa kotkasta poispäin. auton hinta tuplaantui.
kaupittelin pikkurahalla pari viikkoa.oli aikass siisti. mutta järki voitti ja löin reiän tankkiin,nostin kyytiin,löin lisää rojuu kyytiin ja aamulla ennen 8:a se pölähti jo heinolan myllystä.
eli niin niille autoille aina loppupelissä käy vaikka ei paljoa pyydäkkään.
Pätisköhän vielä vuosien takainen nyrkkisääntö, että 20...30% lisää vastaavan kuupan hintaan? Voishan tänäpänä ajatella, että 30...40% sport coupeen verrattuna olisi se ilo, jota harvinaisuudesta (lue: kalliimmista ja vaikeammin saatavissa olevista purku- ja varaosista) sopii maksaa.
Hintatason määrittämistä (vastaus alkup. kysymykseen, haloo ) voisi helpottaa se, jos farmarin hankkineet kertoisivat mitä ovat maksaneet hankinnastaan ja milloin.
Oman viippani hankin nelisen vuotta sitten, hinta oli kolmella käyvänä mutta koriltaan hyvänä 7000 mk silloista valuuttaa. Mielestäni se oli hiukan hintava, mutta on juuri (aikanaan pätevästi ruostesuojatun) korinsa takia ollut kyllä hintansa väärti.
terv. jt
P.S. Vähän sama juttu kuin Tommilla, oman autoni voisin just ja just tonnilla ostaa, mutta puolitoista pitäisi ainakin saada käteen, ennen kuin sen pois möisin. Jos sittenkään...
Hintatason määrittämistä (vastaus alkup. kysymykseen, haloo ) voisi helpottaa se, jos farmarin hankkineet kertoisivat mitä ovat maksaneet hankinnastaan ja milloin.
Oman viippani hankin nelisen vuotta sitten, hinta oli kolmella käyvänä mutta koriltaan hyvänä 7000 mk silloista valuuttaa. Mielestäni se oli hiukan hintava, mutta on juuri (aikanaan pätevästi ruostesuojatun) korinsa takia ollut kyllä hintansa väärti.
terv. jt
P.S. Vähän sama juttu kuin Tommilla, oman autoni voisin just ja just tonnilla ostaa, mutta puolitoista pitäisi ainakin saada käteen, ennen kuin sen pois möisin. Jos sittenkään...