siittä sitten seuraa että vesi ei kierrä ja laturi ei lataa elikä ei ajeta kuupalla
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
Juuri tuosta syystä käytän kierrostenrajoitinta.900i kirjoitti:Eikös se ole ollut se heikoin lenkki ... Tasapainoakselin laakerit heikko paikka ja sit seuraa juurikin niin että hampaat lähti bakeliitti rattaasta.
Koneen irrotuksessa ei oikeastaan ole mitään erityistä jippoa. Startti pitää irrottaa alussa ja sen saa parhaiten pois, kun ottaa mutterit pois koneen kannattamista, pistää levyn palan tai laudan pätkän öljypohjan alle ja nostaa varovasti tunkilla koko konetta. Se on siis edelleen kiinni laatikossa. Silloin saa sen inhottavan alimmaisen mutterin pois pitkällä varrella ja 14 mm hylsyllä sievästi. Lähtee usein pinnapultteineen. Sitten vaan letkut ja piuhat irti ja tietysti akun narut ihan ekana.I_K_E_H kirjoitti:ööö..
muistaako\tietääkö joku että millä sivulla oli kuvitettu saabin koneen irrotus?? joku aika sitten niillä sivuillä kävin, oli joku linkittäny jostain näistä topikeista... nyt en muista nii millää että mikä se oli...
tak so mykket!!