En viitsinyt noita huuto.netin peilejä alkaa huutamaan, kun tilanteeni ei siitä juuri muuksi muutu. Ovat jopa huonompia kuin nykyiset..
Omassa peilissä on semmoinen ongelma, että se todennäköisesti kohta irtoaa, sen verran huono on varren ja peiliosan liitos. Muuten ne ovat kyllä paremmassa kunnossa kuin esimerkiksi nuo huuto.netin peilit.
Toivottavasti jollekin sattuu vielä silmään yhden ylimääräiset..
Jukka
O: Kartturin puolen peili
Re: O: Kartturin puolen peili
Mulla ois just tommonen (siis sitä varren juuressa olevaa repeämää myöten) ja sen parina sellainen, minkä nivel on eeerittäin löysä (tämän lasissa on jännä rengasmainen tummuma), mutta muuten parempi.sopaju90 kirjoitti:Löytyipä arkistoista kuvakin peilistä, jollaista haen:sopaju90 kirjoitti:Auto on vuosimallia -70 ja peili on semmoinen kolmella ruuvilla kiinnitettävä soikion mallinen.
Jukka
Mailaa jos kiinnostaa.
96 V4 -75
Nivelen voi kiristää ottamalla peilin pois ja kietämällä ruuvia. Peilin alla on jousi, joka aiheuttaa rengasmaisen hapettuman. Peilin tiiviste otetaan irti painamalla peiliä ja vetämällä tiiviste välistä pois. Samalla saa peilinkin irti.Jukka T kirjoitti: Mulla ois just tommonen (siis sitä varren juuressa olevaa repeämää myöten) ja sen parina sellainen, minkä nivel on eeerittäin löysä (tämän lasissa on jännä rengasmainen tummuma), mutta muuten parempi.
Mailaa jos kiinnostaa.
Viimeksi muokannut MindW, Pe Joulu 16, 2005 16:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 96 vm. -63 PR/HA Kaksitahtinen sen olla pitää!
#2028 Elias Penttinen
#2028 Elias Penttinen
Kaupat tuli.Mulla ois just tommonen (siis sitä varren juuressa olevaa repeämää myöten) ja sen parina sellainen, minkä nivel on eeerittäin löysä (tämän lasissa on jännä rengasmainen tummuma), mutta muuten parempi.
Mailaa jos kiinnostaa.
Kiitos osallistuneille. Pitää kokeilla kiristää niveltä MindW:n ohjein.
Jukka S.