Joo noin se on nyt, eli oli alunperin väärin, ja nyt tuo sytkän säätö osuu oikealle kohdalle, eli ei tarvitse jakajaa kääntää ihan väärinpäin.olli siekkinen kirjoitti:Pyöräyttää koneen ekaks ykköselle ja sit laittaa virranjakajan pohjaosan paikoillen siten että pyörijä osoittaa suoraan taaksepäin autoa. kääntää sit jakajaa siten etta se viiva siinä reunassa osuu pyörijänkanssa kohdikkain.
Silti yskii ja pärskii.
Jos tuo jakaja olisi 180 astetta pielessä niin silloin ei tuon pitäisi käydä ollenkaan?
Edit: kokeilin vielä toisella uudella jakajan kannella ja pyörijällä, ei vaikutusta. Kait on otettava kaasari uudestaan auki ja tutkittava mitä tuli puhdistettua huonosti tms.
Olisko antaa vinkkejä mikä kaasuttimessa voisi aiheuttaa kyseisenlaisen käyntiongelman?
Ja onko missään ohjeita tuollaisen FoMoCo:n korjaamiseksi, tai jonkinlaista selostusta mikä kanava on mikin jne?