Kyllä silmä lepää. Laiton kuvan n. viikko sitten taustakuvaksi. Nyt kun vielä saa oman kuupan samaan kuntoon. Tuli ostettua tommonen heräteostoksena ihan saman värinen ja samalla sisutuksella oleva -76. Pitäis saada sitä museorekkarin suuntaan nyt ja oon menossa WST:ään kyselemään osia ja vinkkejä.
Ajelin tänään Huittisten näköalapaikalle kuvailemaan, oli pilvipouta eli katto ylhäällä, koska takapenkillä olivat vesirokosta toipuvat muksut. Auto on jo kuukausi sitten tapahtuneen kevätpesun jäljiltä pölyinen.
Taidanpa täksi kesäksi vaihtaa vararengastakaluukun tilalle toisen siloitellun. Vaihtelu virkistää.
96-76 avo 2,0V6, ajossa kesät
900S Airflow -84, telakalla
9-5 2,3t -02, ka
900 i16 -91,
900 T-16 Aut Cabriolet -87, silmäterä
#425
Siisti ku sika pienenä! vielä alkuperäinen ratti ja oikean väriset vanteet niin hyvä tulee!
Omani on -75 "postiauto" joka tulee jossainvälissä mr-kilpiin.
no kiva että tykkäsit!:) mikä on vanteiden oikea väri..?ne oli tuon väriset kun ostin auton että en tiiä!
Ja mun mielestä toi alkuperäinen ratti on niin ruma että en halu sitä laittaa sinne:P
Saab 96 V4 1973, Museorek.
Saab 96 V4 1974 ajosta jäänyt projektiksi
Saab 96 1963 Projekti
Saab 9-3 2003
No niin, sain vihdoin pari kuvaa omastakin otettua. Kyseessähän on siis vuoden 1960 93F. Auto on sellaisessa 90-prosenttisessa kunnossa - toimii mutta houkuttaisi tehdä siitä virheetön.
Kun vain olisi halli, työkaluja ja osaavat kädet
saab93f kirjoitti:No niin, sain vihdoin pari kuvaa omastakin otettua. Kyseessähän on siis vuoden 1960 93F. Auto on sellaisessa 90-prosenttisessa kunnossa - toimii mutta houkuttaisi tehdä siitä virheetön.
Kun vain olisi halli, työkaluja ja osaavat kädet