M: Saab V4 1700S Äkta - EOEA

Wanhojen Saabien oma alue. Mallivuodet 1950-1980.
Vastaa Viestiin
Avatar
rr
"Hirsch"
Viestit: 933
Liittynyt: Ma Syys 01, 2003 15:39
Paikkakunta: Oulainen

M: Saab V4 1700S Äkta - EOEA

Viesti Kirjoittaja rr »

900i16 3d 1989, 9000 CS 2,0t 1997
vuodesta -87: 5kpl 96,12kpl 99, 9kpl OG900, 9000 aero ja OG9-3 TiD
mestari
"Hölösuu"
Viestit: 7574
Liittynyt: To Maalis 24, 2005 21:06
Paikkakunta: vuorenpeikonkolo

jaa a

Viesti Kirjoittaja mestari »

mistä toi åke aina noita löytää,
Suppari
"Hölösuu"
Viestit: 2178
Liittynyt: Su Tammi 25, 2004 20:02

Re: jaa a

Viesti Kirjoittaja Suppari »

mestari kirjoitti:mistä toi åke aina noita löytää,
ååkkel o puskaradio.komijoi porkkanasorvei.
Rynnäkkösämpylä
"Viggen"
Viestit: 679
Liittynyt: La Heinä 24, 2004 10:53
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja Rynnäkkösämpylä »

toi pitäs saada tänne niin voisi hyvällä omallatunnolla tunkea kutosen nokan alle.
Kyllä jokaisella itseään kunnioittavalla miehellä tulee löytyä täysin mätä 96!
Suppari
"Hölösuu"
Viestit: 2178
Liittynyt: Su Tammi 25, 2004 20:02

Viesti Kirjoittaja Suppari »

Rynnäkkösämpylä kirjoitti:toi pitäs saada tänne niin voisi hyvällä omallatunnolla tunkea kutosen nokan alle.
Juu ja ei pidä paikkaansa.
Rynnäkkösämpylä
"Viggen"
Viestit: 679
Liittynyt: La Heinä 24, 2004 10:53
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja Rynnäkkösämpylä »

Suppari kirjoitti:
Rynnäkkösämpylä kirjoitti:toi pitäs saada tänne niin voisi hyvällä omallatunnolla tunkea kutosen nokan alle.
Juu ja ei pidä paikkaansa.
kui? eikös toi ole se 90hv malli 1700s? :evil:
Kyllä jokaisella itseään kunnioittavalla miehellä tulee löytyä täysin mätä 96!
mikan
"Hölösuu"
Viestit: 1802
Liittynyt: Ma Heinä 28, 2003 14:04
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja mikan »

Rynnäkkösämpylä kirjoitti:
Suppari kirjoitti:
Rynnäkkösämpylä kirjoitti:toi pitäs saada tänne niin voisi hyvällä omallatunnolla tunkea kutosen nokan alle.
Juu ja ei pidä paikkaansa.
kui? eikös toi ole se 90hv malli 1700s? :evil:
Niin, mielenkiintoinen ajatus. Eli jos sen rekisteröi suomeen ja otteessa lukee 1,7 ja 90 hv. Sitten voisi konttorilla kysyä, että meneekö tämä muutoskatsastuksella jos laittaa 1,25*1,7 ja 1,2*90 moottorin? :twisted:

t. Mika
Jäsen #720 6 * turbo, 1 * Aero
Ruosteruisku
"Tuplakaasari"
Viestit: 98
Liittynyt: Ma Loka 04, 2004 09:35
Paikkakunta: Kemi

Viesti Kirjoittaja Ruosteruisku »

Niin se lakipykälien mukaan menee, ainoastaan painovertailu voi vastustaa. Apukeinona akku takakonttiin jne. Akselipainot ennen ja jälkeen koneenvaihdon täytyy käydä esittää konttorilla, ettei tarvi isoja alusta muutoksia. Ei muuta kuin muutoskatsastelemaan.
Muunkin 96 muuttaminen v6:lle onnistuu käyttämällä vertailuesimerkkinä s-mallia, jos vain alustan muutokset vastaa tätä. Mallisarjaan saadun suurimman konevaihtoehdon suhteenhan sitä konttorilla vertaillaan.
Vastaa Viestiin