M: Saab V4 1700S Äkta - EOEA
M: Saab V4 1700S Äkta - EOEA
900i16 3d 1989, 9000 CS 2,0t 1997
vuodesta -87: 5kpl 96,12kpl 99, 9kpl OG900, 9000 aero ja OG9-3 TiD
vuodesta -87: 5kpl 96,12kpl 99, 9kpl OG900, 9000 aero ja OG9-3 TiD
-
- "Viggen"
- Viestit: 679
- Liittynyt: La Heinä 24, 2004 10:53
- Paikkakunta: Kouvola
-
- "Viggen"
- Viestit: 679
- Liittynyt: La Heinä 24, 2004 10:53
- Paikkakunta: Kouvola
Niin, mielenkiintoinen ajatus. Eli jos sen rekisteröi suomeen ja otteessa lukee 1,7 ja 90 hv. Sitten voisi konttorilla kysyä, että meneekö tämä muutoskatsastuksella jos laittaa 1,25*1,7 ja 1,2*90 moottorin?Rynnäkkösämpylä kirjoitti:kui? eikös toi ole se 90hv malli 1700s?Suppari kirjoitti:Juu ja ei pidä paikkaansa.Rynnäkkösämpylä kirjoitti:toi pitäs saada tänne niin voisi hyvällä omallatunnolla tunkea kutosen nokan alle.
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
t. Mika
Jäsen #720 6 * turbo, 1 * Aero
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 98
- Liittynyt: Ma Loka 04, 2004 09:35
- Paikkakunta: Kemi
Niin se lakipykälien mukaan menee, ainoastaan painovertailu voi vastustaa. Apukeinona akku takakonttiin jne. Akselipainot ennen ja jälkeen koneenvaihdon täytyy käydä esittää konttorilla, ettei tarvi isoja alusta muutoksia. Ei muuta kuin muutoskatsastelemaan.
Muunkin 96 muuttaminen v6:lle onnistuu käyttämällä vertailuesimerkkinä s-mallia, jos vain alustan muutokset vastaa tätä. Mallisarjaan saadun suurimman konevaihtoehdon suhteenhan sitä konttorilla vertaillaan.
Muunkin 96 muuttaminen v6:lle onnistuu käyttämällä vertailuesimerkkinä s-mallia, jos vain alustan muutokset vastaa tätä. Mallisarjaan saadun suurimman konevaihtoehdon suhteenhan sitä konttorilla vertaillaan.