Suppari kirjoitti:
Moro.
Sopiiko jonkun v8 koneen tjsp kanget suoraan?Pituudella tosiaan ei niin väliä,koska mäntävaihtoehtoja on monia.Tuo satasen kanki taitaa painaa pienen vauvanorsun verran verrattaessa H-profiiliin.Ojennuksella teetän hamassa tulevaisuudessa kanget,luulenpa.Ja cossun männille.Kampiakseli tulee tuskin ikinä vaihtumaan 1.7
Heh,kait se itseltäkin selviää tuossa kevään/kesän mittaan jos kaikki hommat ei mene reisille.
Voin selvittää mitkä nuo kanget on, jäivät yli yhden tutun V6-projektista ja jenkeistä on tosiaan tilatut. Ojennuksen kanget on kyllä pro, ainoa mikä on huonoa on yllätysyllätys hinta
. Mulla on tossa kilpurissa sellaset.
Toki satkun kanget painaa, mutta so what. Käyttäähän ne niitä F-ryhmän Escorteissakin. Mutta anyways kyllähän H-profiili on rok, varsinkin jos ja kun voi käyttää orkkiksia laakereita.
Tuo minun evo1 moottori tullee myyntiin ensi talvena, joten varauksia ja tarjouksia voi jättää jo nyt
.... tulossa uusvanha lohko (jollaista voi tarjota mulle!), UUSI kampiakseli, H-profiilit, Wisecon männät. Muu jää vanhasta.
Ja noihin kk-pultteihin liittyen, itsekin käytin ARP:n pultteja, halpa henkivakuutus koneelle jos meinaa oikein antaa runtua.