Onko Klubilaisille sattunut
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 76
- Liittynyt: Su Loka 23, 2005 11:38
- Paikkakunta: Oulu
Onko Klubilaisille sattunut
Seuraavanlaista tapahtumaa? Rauhallisen ajon aikana alkoi laturin remmi ääntämään, no sitä ihmettelin koska pari päivää aiemmin olin kiristänyt remmin, tarkemmin ongelmaa tutkittuani huomasin että, oli laturista lähtenyt jalan alapultti irti kokonaan sekä yläpultti oli irti että sormin pyöri ja laturi on käytännössä irti ainoastaan sillä remminkiristysruuvin kannakkeen sekä remmin varassa, mutta lataa taysillä kuitenkin mukavan helinän säestyksellä, elikkä onko nuo pultit irtoavaa luonnonvaraa vai olisiko joku avittanut näiden irtoamisessa, sekä mikä on ko. kuusiokoloruuvien koko sekä kierteen tyyppi, jos vaihtaisi tilalle ihan maatiais-pultit? Saba on 900i vm 88 , Huomasin enterin jälkeen että meni väärään osastoon mutta yleisestikin kiinnostaa tämä ongelma
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 76
- Liittynyt: Su Loka 23, 2005 11:38
- Paikkakunta: Oulu
Kiitti kärsivällisyydestä
Pitäisi osata käyttää tuota hakutoimintoa paremmin tuoltahan se löytyi tieto kun vähän kaiveli, eiku aamulla haalarit päälle ja laittaa rjuuvit paikalleen, raporttia myöhemmin
emme suosittele
emme suosittele kuusiokolopulttien vaihtoa tavallisiin tai suosittelemme varauksin.
ei taida olla oikeen tilaa muille ja onneksi se pitkä pultti ei pääse putoamaan koska ottaa rintapeltiin kiinni
ei taida olla oikeen tilaa muille ja onneksi se pitkä pultti ei pääse putoamaan koska ottaa rintapeltiin kiinni
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 76
- Liittynyt: Su Loka 23, 2005 11:38
- Paikkakunta: Oulu
Joo pitkä pultti
Onkin kiinni mutta nuo kolme pienempää jolla tuo koko tsydeemi on kiinni moottorissa ovat irti, aika mystistä että kolme kannakeruuvia irtoaa kerralla?
Mulle sattui kerran niin, että yksi noista kuusiokoloista löystyi niin, että sen alla oleva laturin maadoituspiuha ei saanut kontaktia ja kas, autosta loppui virta. Laturin valokaan ei tietenkään tässä tapauksessa syty.
t. Joni
99 EMS -73 (MR), 96 -75 (KR), 900 T16 -92 (KA), 9-5 Wagon Aero -04 (KA)
900 CD -84 (MR), 99T -78 (OE), 99 -71 (OE), 99 T16 A -76 (?),
Suzuki GSX1100 -81 (MR), Belarus 525 -80 (KA)
99 EMS -73 (MR), 96 -75 (KR), 900 T16 -92 (KA), 9-5 Wagon Aero -04 (KA)
900 CD -84 (MR), 99T -78 (OE), 99 -71 (OE), 99 T16 A -76 (?),
Suzuki GSX1100 -81 (MR), Belarus 525 -80 (KA)
-
- "Ruisku"
- Viestit: 106
- Liittynyt: Ti Huhti 05, 2005 11:48
- Paikkakunta: Iisalmi
- Viesti:
Re: emme suosittele
Hyvin nuo on pärjänneet tavan kuusiokantapultitkin tuolla, on alla vielä norlockit niin ei pitäs ihan itestään karata.....mestari kirjoitti:emme suosittele kuusiokolopulttien vaihtoa tavallisiin tai suosittelemme varauksin.
ei taida olla oikeen tilaa muille ja onneksi se pitkä pultti ei pääse putoamaan koska ottaa rintapeltiin kiinni
# 2348
Saab 96 -75 (PR)
Saab 96 -70 (OE)
Saab 96 -75 (PR)
Saab 96 -70 (OE)
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 76
- Liittynyt: Su Loka 23, 2005 11:38
- Paikkakunta: Oulu
Nyt on laturi kiinni mutta...
Kuinka ollakaan 3 tunnin pakkasessa vääntämisen jälkeen laturi paikallaan ja hihnat kireällä, ei starttaa ollenkaan no ei muuta kuin köyden perään sillähän se lähti ja hyvin lataa sekä vesi kiertää, kotipihalla kokeilin startata niin ei mitään sano, ainoastaan bensapumppu ääntää ja virrat kytkee muihin laitteisiin, onko klubilaisilla tietoa tuohon käynnistysongelmaan ratkaisua, laturin asennuksessa jouduin käyttämään johtoja irti 3 kpl, elikkä se 13 millin pultin laturin päästä, laturin maadoitusjohdon sekä pikakiinnikkeellä olevan klipsin, olisiko mahdollista että noiden johto irroitusten takia ei kytke enää virtoja käynnistinmoottorille? MEinaa ennen remonttia auto kyllä starttasi
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 76
- Liittynyt: Su Loka 23, 2005 11:38
- Paikkakunta: Oulu
Problem has been resolved
Oli toinen niistä startille menevistä keltaisista johdoista irti, voi sitä onnen päivää kun kiinni laitoin ja startti heräsi, kiitos kaikille klubilaisille osallistumisesta