Reilu viikko sitten ostin.900i kirjoitti:pesunkestävä mulk*u.
Lefa42 Kerro milloin olet tuollaisen kulkineen ostanut.
Kuuppa saapui pihaan (taistelun jälkeen) KUVIA!
Eli iskarit loppu ja jouset lintassa? En saanut ikinä kajakkia ympäri vaikka kovasti koetinkin, aina renkaat antoivat periksilefa42 kirjoitti:No okei, ei "keinu", mutta kaarteissa pelottaa, kun meinaa kääntyä kyljelleen.ng900aero kirjoitti:Kajakki ei juurikaan keinu mikäli iskarit eivät ole ihan loppu, uskaltaa päästää kurviin niin lujaa kunnes renkaista loppuu pito
Mielestäni ei tarvitse mitään muuta kuin toimivan vakioalustan.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Viihteen puolelle mennyt koko viikonloppu, silti molempina päivinä tullut kuuppaakin rauhallisella tahdilla tutkittua. Lauantaina irtosi kuskinpuolen etulokari ja etupelti, tänään repsikan etulokari, takapuskuri ja puoliksi molemmat takalokarit. Tuli samalla oiottua takapuskurin takaa paljastunut lommo.
Ei näytä ihan kamalan mädältäkään. Etulokarien irroituksen jälkeen paljastui vain 2 pientä reikää hitsattavaksi, jotka eivät hakkaamallakaan suurentuneet. Takalokarien takaa takapenkin selkänojan mukaisesti menee ratkeama, liekö siellä joku sauma, joka ruostunut. Kuitenkin muilta osin vaikutti kovalta korilta..
Ei näytä ihan kamalan mädältäkään. Etulokarien irroituksen jälkeen paljastui vain 2 pientä reikää hitsattavaksi, jotka eivät hakkaamallakaan suurentuneet. Takalokarien takaa takapenkin selkänojan mukaisesti menee ratkeama, liekö siellä joku sauma, joka ruostunut. Kuitenkin muilta osin vaikutti kovalta korilta..
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
No eihän se vaadi, mutta kun tekee kahta duunia ja tallille on matkaa reilu 35km, niin aika on niukassa. Eikä tuolla ole kiire, paitsi että talvipäiville on päästävä omien kilpien voimin. Jos taas viikonloppuna ehtisi..ng900aero kirjoitti:Laitahan tuohon leima jo
Nuo palstalaisethan tekee loksuja mutta taitaa maksaa/kpl enemmän kuin auton ostohinta (ja ymmärrettävistä syistä, lasikuidun kanssa rustaaminen on äklöä hommaa).
No nopsaan kajakki leimalle, eikait se vaadi kuin pari pikku paikkaa loksujen lisäksi?
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Vaan ovat lasikuituloksut mielestäni kyllä hintansa arvoiset (joka sekään ei loppujen lopuksi ole paha)! Kestävät varmasti pidempään kuin koko muu auto eikä tartte ruosteista murehtia .ng900aero kirjoitti: Nuo palstalaisethan tekee loksuja mutta taitaa maksaa/kpl enemmän kuin auton ostohinta (ja ymmärrettävistä syistä, lasikuidun kanssa rustaaminen on äklöä hommaa).
#1970
Joo ymmärtäähän tuon, kunhan koetin psyykata jotta pääsisin koeajelullelefa42 kirjoitti:
No eihän se vaadi, mutta kun tekee kahta duunia ja tallille on matkaa reilu 35km, niin aika on niukassa. Eikä tuolla ole kiire, paitsi että talvipäiville on päästävä omien kilpien voimin. Jos taas viikonloppuna ehtisi..
Pitää järjestää jokin koeajosessio vaikka talvipäiville 99le vs kajakki, pitää koettaa saada molemmat kilpiin siihen mennessä?
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
-
- Matalapaineturbo
- Viestit: 161
- Liittynyt: Su Tammi 01, 2006 20:51
- Paikkakunta: Pori
Ignitor on hyvä. Asennus n.15min siihen jatkaa johdot ja säätää sytkän.
Itellä oli jakajassa nokat niin kuluneet että kosketuskulmaa ei saanu säädettyä.Ignitor kiinni sytkä kohilleen ja kas kummaa käynti ongelmat hävis. Eli Triangle Motoriin vaan yhteyttä,olikohan se tyyppi 1847v ja hinta n.80€.[/quote]
Mites onko näitä jotain muita, kuin tuota Triangle Motorin mallia......on vaan hiukan kallis firma noin yleisesti, ainakin minun makuun. Tai eipä näitä tietysti joka paikassa ole tarjolla
Itellä oli jakajassa nokat niin kuluneet että kosketuskulmaa ei saanu säädettyä.Ignitor kiinni sytkä kohilleen ja kas kummaa käynti ongelmat hävis. Eli Triangle Motoriin vaan yhteyttä,olikohan se tyyppi 1847v ja hinta n.80€.[/quote]
Mites onko näitä jotain muita, kuin tuota Triangle Motorin mallia......on vaan hiukan kallis firma noin yleisesti, ainakin minun makuun. Tai eipä näitä tietysti joka paikassa ole tarjolla
SAAB 9-3 2.0t -01 (käyttis)
SAAB 96-79 (ikuisuus projekti)
Erinomainen idea. Laitetaan viskipullo panokseksi, ja se, joka ei ilmaannu aiheen autolla paikalle, joutu kustantamaan putelin.ng900aero kirjoitti:Joo ymmärtäähän tuon, kunhan koetin psyykata jotta pääsisin koeajelullelefa42 kirjoitti:
No eihän se vaadi, mutta kun tekee kahta duunia ja tallille on matkaa reilu 35km, niin aika on niukassa. Eikä tuolla ole kiire, paitsi että talvipäiville on päästävä omien kilpien voimin. Jos taas viikonloppuna ehtisi..
Pitää järjestää jokin koeajosessio vaikka talvipäiville 99le vs kajakki, pitää koettaa saada molemmat kilpiin siihen mennessä?
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Sopii, tosin saattaa olla että jomman kumman auto on myyty sitä ennen, koetan itse harventaa autokannan maks. 1 kappaleeseen asap.lefa42 kirjoitti: Erinomainen idea. Laitetaan viskipullo panokseksi, ja se, joka ei ilmaannu aiheen autolla paikalle, joutu kustantamaan putelin.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Nyt olisi sitten maalausta vaille 2 takalokasuojaa, 1 hyvä ja oikeanvärinen etuloksu, repsikan etuloksun taidan korjata, kun ruostetta oli vain edessä alakulmassa..
Kusti polkee, ja posti kulkee, elikäs virkaveli toi pihaan isohkon läjän uutta osaa (jarruosat, sytkäosat, koneen tiivisteitä jne..). Katsotaan, miten viikonloppu täyttyy ohjelmasa, jos vaikka viimeinkin saisin etenemään.
(Pahimmassa tapauksessa (kelin houkuttelemana) pulttaan loksut kiinni väreistä huolimatta (kunhan olen hitsannut korin reiät, tietty), kunnostan jarrut, asennan uuden pakoputkiston ja lyön talvikiekot alle, sitten leimalle)
Kusti polkee, ja posti kulkee, elikäs virkaveli toi pihaan isohkon läjän uutta osaa (jarruosat, sytkäosat, koneen tiivisteitä jne..). Katsotaan, miten viikonloppu täyttyy ohjelmasa, jos vaikka viimeinkin saisin etenemään.
(Pahimmassa tapauksessa (kelin houkuttelemana) pulttaan loksut kiinni väreistä huolimatta (kunhan olen hitsannut korin reiät, tietty), kunnostan jarrut, asennan uuden pakoputkiston ja lyön talvikiekot alle, sitten leimalle)
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Jotain pientä sain aikaiseksi (jarrusatulaa auottua, uudet osat roudattua tallille jne.), ja jäi ihmetyttämään yksi pikkuasia.
Olenko väärässä, vai saako tuohon eteen 2 jarrusatulaa per pyörä, kun on samanlaiset kiinnityskohdat satulalle sekä etu- että takapuolella napaa...
Olenko väärässä, vai saako tuohon eteen 2 jarrusatulaa per pyörä, kun on samanlaiset kiinnityskohdat satulalle sekä etu- että takapuolella napaa...
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI