milloin tehty ensim 96 v4 saab
milloin tehty ensim 96 v4 saab
elikkä milloin on tehty ensimmäinen nelitahti saab ,itselläni on 05/67 rekisteröity, mistä valmistenumerosta alkaa
SAAB 96/VM.67...9000CSt/vm.97...
9-5 2.3t/vm.98...9-3 2.0/vm.00
9-5stw 2.0/vm.06
9-5 2.3t/vm.98...9-3 2.0/vm.00
9-5stw 2.0/vm.06
mulla on syyskuun alussa 66 rekisteröity v4
Eli kesälomien jällkeen vuonna 66 tuli ekat nelkut ulos tehtaalta. Niissä muuten oli pienet v-4 merkit siinä etulokasuojien yläosassa eikä alhalla niinkuin jossain vaiheessa vuotta muutettiin. En teidä milloin tuo muutos tapahtui. Tai tarkemmin ottaen ihan ekat v-4 merkit oli tarroja. Sellaisen kutvosen kuvasin vuonna 1994 kun olin matkalla Trollhättaniin. Tarra oli muistaakseni takaluukussa rekisterikilven oikealla puolella.
Matti
Eli kesälomien jällkeen vuonna 66 tuli ekat nelkut ulos tehtaalta. Niissä muuten oli pienet v-4 merkit siinä etulokasuojien yläosassa eikä alhalla niinkuin jossain vaiheessa vuotta muutettiin. En teidä milloin tuo muutos tapahtui. Tai tarkemmin ottaen ihan ekat v-4 merkit oli tarroja. Sellaisen kutvosen kuvasin vuonna 1994 kun olin matkalla Trollhättaniin. Tarra oli muistaakseni takaluukussa rekisterikilven oikealla puolella.
Matti
-
- "Viggen"
- Viestit: 691
- Liittynyt: Ti Maalis 16, 2004 11:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
olen nähnyt myös pieniä v-4 kromi logoja suomessa..
ekat v4 "loppu varusteltiin" kesälomien -66 aikana pienen luotto työ porukan toimesta eli luvattu uutuus: levyjarrut eteen, asennettiin muuten valmiisiin autoihin ja samalla v4 koneetkin... salaisuutta vaarjeltiin loppuun asti ja v4 tarrat laitettiin vasta diilereillä.. merkit toimitettiin sitten perästä..
pääosa tuotannosta oli vm.67-68 v-4:sia 2t:tä tehtii vain tilauksesta, taisi olla että vm-68 tehtiin vain 200 kpl 2t-sia joten se loppui siihen..
ekat v4 "loppu varusteltiin" kesälomien -66 aikana pienen luotto työ porukan toimesta eli luvattu uutuus: levyjarrut eteen, asennettiin muuten valmiisiin autoihin ja samalla v4 koneetkin... salaisuutta vaarjeltiin loppuun asti ja v4 tarrat laitettiin vasta diilereillä.. merkit toimitettiin sitten perästä..
pääosa tuotannosta oli vm.67-68 v-4:sia 2t:tä tehtii vain tilauksesta, taisi olla että vm-68 tehtiin vain 200 kpl 2t-sia joten se loppui siihen..
#544