verhoilu sävy

Wanhojen Saabien oma alue. Mallivuodet 1950-1980.
Vastaa Viestiin
tiukka
"Kaasari"
Viestit: 13
Liittynyt: To Touko 20, 2004 22:48

verhoilu sävy

Viesti Kirjoittaja tiukka »

Mulla on kuupa vm-70 mustat ovi pahvit, mikähän olisi penkkien ja lattia maton väri? musta vai ruskea?
Kiitos etukäteen.
kostape
"Hölösuu"
Viestit: 1249
Liittynyt: To Kesä 19, 2003 13:32
Paikkakunta: Nurmijärvi/Renko

Viesti Kirjoittaja kostape »

Värit ovat kai vaihdelleet aika vallattomasti. Jos autosi on punainen, niin -71- mallien kokemuksella arvailen, että istuimet ja matot ovat myöskin olleet mustat. Vanhemmissa mustat muoviset penkit ja uudemmissa mustat tekstiilikudelmat. Jotain tällaista löytynee varastokasoistani, ei kuitenkaan täyttä sarjaa.
pentti.kostamo2@luukku.com
040-5950109
96 -64... ja uudempiakin
V4-purkuvaraosia maan paras (?) valikoima
Avatar
Mikko_H
"Hirsch"
Viestit: 993
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 16:58
Paikkakunta: Äänekoski

Viesti Kirjoittaja Mikko_H »

Mulla on punaisessa 71:ssä ollut harmaat matot ja muuten musta verhoilu ja kerran olin ostamassa punaista 70:ä nimenomaan samanvärisen ja -tyylisen verhoilun takia. Penkit ei noissa ihan samanlaiset ole olleet, ainakin varaosanumerot eri, mutta en minä ainakaan huomannut mitään ratkaisevaa eroa.
mikan
"Hölösuu"
Viestit: 1802
Liittynyt: Ma Heinä 28, 2003 14:04
Paikkakunta: Tampere

Re: verhoilu sävy

Viesti Kirjoittaja mikan »

tiukka kirjoitti:Mulla on kuupa vm-70 mustat ovi pahvit, mikähän olisi penkkien ja lattia maton väri? musta vai ruskea?
Kiitos etukäteen.
Mun mielestä musta. Ainakin punaisessa (R2) 70/71-mallisessa. Noita mustia ovipahveja ei kait kovin monessa ole ollutkaan. Tyrköllä joskus katselin jotain Saabin kirjaa jossa oli nuo sisustan värit per ulkoväri ja vuosimalli.

t. Mika
Jäsen #720 6 * turbo, 1 * Aero
Vastaa Viestiin