96:nodottelua!

Wanhojen Saabien oma alue. Mallivuodet 1950-1980.
Vastaa Viestiin
arskar67
"Ruisku"
Viesti:

96:nodottelua!

Viesti Kirjoittaja arskar67 »

:twisted: Alkaa jo hiljasta miestäkin *********! Kaveri(vielä???) lupasi tulla rattorilla tuomaan mulle ne 3 96:sta, joista täällä olen kertonutkin. :evil: Arvatkaapa onko tullut, soittanut tai MUUTA!!!
Itse en ole kyennyt kun on ollut käsi ongelmia (leikkaus), mutta by to way aikansa kutakin.

Uskaltaisiko kuubat hinata niin, että heittäisi etuakselin ympäri ketjut ja rattoriin kiinni? Yhden niistä saa hinattua puomilla etupuskurista, puskuri menee muutenkin vaihtoon. Saisin vain lainaksi pikkuista massikkaa.
Itsellä kun ei kortti riitä raileria vetämään. Ja koska haaveilen linja-auton kuljettajan koulutuksesta, en riskiä ota.
En ole paha, olen sairas.Ajan vain saabilla.
Jäsen: 2227
mestari
"Hölösuu"

Re: 96:nodottelua!

Viesti Kirjoittaja mestari »

onhan siellä veto reikä etukulmissa josta panet varpin kiinni ja vedät traktorilla kotio. jos oikein tarkkana haluaa olla niin ottaa talikon ja siihen pari pitkää putkea ja nostaa etupään ilmaan ja liinalla kiinni niin tulee ihan yksistäänkin. onnistuu myös yhdellä kädellä.
On kokemusta siitäkin. ainoastaan talikon nosto oli vaikeaa muu meni paremmin silloin.
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, 2xfordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,
Suppari
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Suppari »

Jos on kovin mätiä niin se vetokorva jää kyllä aika helposti siihen liinaan ja auto paikoilleen.
///M
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
arskar67
"Ruisku"
Viesti:

KUUPPA No:1 kotona, 2:ta vielä huutaa. Vuosimallia 1975. On se vaan komea peli. Työtähän siinä on, mutta kaikki se on varmaan hauskaa.
Hinasimme sen jäykällä puomilla, kumipuskuriin kiinni liinoilla ja toisen pään vetokita tonnarin koukkuun. Tuli ongelmitta.
Kaveri jonka kanssa hinasimme, on onneksi myös kova kuuppa harrastaja. Hänellä myös projekti käynnissä ja teemme osa/yhteistyö vaihtokauppaa.
:D :lol: :P
Juha K
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Juha K »

Noniin. Ei muuta kun kuupat ajokuntoon ja kesällä sitten käyttöön, tai miksi ei talvellakin. Onhan noilla niin mukava päristellä.
arskar67
"Ruisku"
Viesti:

Pieni haave olisi kieltämättä saada tuo kesäksi kuntoon, mutta en pirä mitään dead-lineä. Menee vuosi, menee toinenkin tai useampikin, jos on mennäkseen. Eli kunhan on koppuloitavaa talllissa.
Vastaa Viestiin