92b

Wanhojen Saabien oma alue. Mallivuodet 1950-1980.
92-54
"Tuplakaasari"
Viestit: 64
Liittynyt: La Loka 27, 2007 22:54
Paikkakunta: oulu

Re: 92b

Viesti Kirjoittaja 92-54 »

Siis mistä tuo kalustoluettelo löytyy? :?: :oops:
saab 92b -54, 99LEA -74, 900 3d 2.1 -92, 9000 2.3turboS -91, 9-5 2.3t A -98, 9-3 aero cab -01, -10 9-5ng tid4 A, -11 9-3 ttid
tommij
"Hölösuu"
Viestit: 1376
Liittynyt: Ti Joulu 09, 2003 13:38
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: 92b

Viesti Kirjoittaja tommij »

Petri Tyrkkö kirjoitti:aiks rapeeksi se oli meri-ilmastossa mennyt, n. vuosi tuon jälkee autoa kaupiteltiin jollekkin joka tekisi sille jotian... koitin kontaktia mutten annetusta numerosta saanut koskaan vastausta..
Nikanderihan sitä kävi katsomassa just olisko ollut viime kesänä, siltä vois löytyä toimivat yhteystiedot... Läpimätä, mutta kait siitä jotain pisteosia...
Siis mistä tuo kalustoluettelo löytyy?
Klubin jäsenluettelostahan nuo löytyy mitä autoja kukin on sinne ilmoittanut. Ajantasaisuushan on hyvinkin vaihteleva, monikaan ei jaksa tietoja päivittää tilanteen muuttuessa. Luettelo tulee Saabistin välissä jäsenille kerran vuodessa.
Tommi Järvinen #253, Puh. 044 214 2552
93B 1959, 93F 1960, 96 '64, Sport '64, 96 ralli '69, 99 Turbo '78
Viimesintä projekteista: Saabisti.fi | Saabisti Facebookissa | Saab 96 rallisivut: SaabWorks.fi
tn
"Turbo"
Viestit: 220
Liittynyt: Su Helmi 15, 2004 10:59
Paikkakunta: joutsa

Re: 92b

Viesti Kirjoittaja tn »

Jyväskylä / Vaajakoski -akselilla olen nähnyt joitakin vuosia sitten harmaan mr 92. Onko kenellekään tuttu tapaus?
Ville
Matalapaineturbo
Viestit: 168
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2003 12:36
Paikkakunta: Helsinki

Re: 92b

Viesti Kirjoittaja Ville »

jehhe kirjoitti:
Todellisuus on kuitenkin aika paljon karumpi :wink: . Isälläni on työn alla 92 vm 52 joka on ollut aikanaan edesmenneellä Isomäellä. Itse asiassa "raatoja" oli 3kpl. Nämä 3kpl kummittelevat edelleen listalla ainakin kahdella edellisellä omistajalla kalustoluettelossa eli siis ainakin 6kpl on "haamu" autoja. Itse voin varmuudella sanoa että olemme pistäneet ne niin palasiksi että vain yksi tulee aikanaan liikenteeseen. :D
Joo, 3 kpl haamuja on poistettu meidän listoilta. Muutenkin meillä ei kukaan ollut päivittänyt listaa vuosiin ja enkä nytkään ole ihan varma, että tuliko kaikki niin kuin pitikin. Jos haluat, niin laita ihmeessä tuonne projektit-osastolle vähän juttua 92:n entisöinnistä. Olisi mielenkiintoista nähdä mitä autosta tulee =)

T. Isomäki jr.
jehhe
Matalapaineturbo
Viestit: 182
Liittynyt: Ma Heinä 28, 2003 19:49
Paikkakunta: Pedersöre

Re: 92b

Viesti Kirjoittaja jehhe »

Ville kirjoitti:
jehhe kirjoitti:
Todellisuus on kuitenkin aika paljon karumpi :wink: . Isälläni on työn alla 92 vm 52 joka on ollut aikanaan edesmenneellä Isomäellä. Itse asiassa "raatoja" oli 3kpl. Nämä 3kpl kummittelevat edelleen listalla ainakin kahdella edellisellä omistajalla kalustoluettelossa eli siis ainakin 6kpl on "haamu" autoja. Itse voin varmuudella sanoa että olemme pistäneet ne niin palasiksi että vain yksi tulee aikanaan liikenteeseen. :D
Joo, 3 kpl haamuja on poistettu meidän listoilta. Muutenkin meillä ei kukaan ollut päivittänyt listaa vuosiin ja enkä nytkään ole ihan varma, että tuliko kaikki niin kuin pitikin. Jos haluat, niin laita ihmeessä tuonne projektit-osastolle vähän juttua 92:n entisöinnistä. Olisi mielenkiintoista nähdä mitä autosta tulee =)

T. Isomäki jr.
Tällä hetkellä kori on saatu peltitöiden osalta kuntoon. Akselistot jarrut etc. on paikallaan entisöitynä. Konehuone on lopullisessa värityksessään ja moottori sekä vaihteisto on entisöity. Koesavut olisi tarkoitus ottaa kevään aikana. Maalaamoonkin olisi jossakin vaiheessa tarkoitus ehtiä. Sisusta tuottaa eniten päänvaivaa tällä hetkellä. Tarkempi tarina kuvineen tulee sitten Saabistiin aikanaan. :wink:
Vastaa Viestiin