Bullnose 96 ostettu
-
- "Viggen"
- Viestit: 679
- Liittynyt: La Heinä 24, 2004 10:53
- Paikkakunta: Kouvola
Olen tässä ryhtynyt virranjakajaa huoltamaan kun sain katkojan kärjet. Tarvitsisin hiukan neuvoja. Virranjakaja on tyyppiä Vju3 BR1T.
Jos puran koko virranjakajan minun pitäisi irroittaa hammaspyörä akseliltaan viilaamalla akselitappia. Mistä saan uuden akselitapin jos se on liian lyhyt viilaamisen jälkeen?
Minulta näyttäisi puuttuvan välikansi, tietäsikö joku mistä sellaisen saisi?
"Tutkitaan ennen kuin hutkitaan"
Jos puran koko virranjakajan minun pitäisi irroittaa hammaspyörä akseliltaan viilaamalla akselitappia. Mistä saan uuden akselitapin jos se on liian lyhyt viilaamisen jälkeen?
Minulta näyttäisi puuttuvan välikansi, tietäsikö joku mistä sellaisen saisi?
"Tutkitaan ennen kuin hutkitaan"
Viimeksi muokannut MindW, La Syys 11, 2004 14:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 96 vm. -63 PR/HA Kaksitahtinen sen olla pitää!
#2028 Elias Penttinen
#2028 Elias Penttinen
Moottoria ei ainakaan paljoa kannata pöräytellä. Jos se on pitkään seisonut ulkona, ovat kampiakselin kuula- ja neulalaakerit ruostuneet ja jumittuneet ja leikkaavat kiinni. Omani kesti koeajoa noin 50 km ja sitten oli kampuran täysremontti edessä.
Käsittääkseni esim. virranjakajassa ei ole jotain ruuvia kummempia yhteisiä osia V4:n kanssa, moottorit ovat kuin eri planeetalta ja eri aikakausilta. Minulta liikenee jotain moottorin osia: virranjakajaan, laturi-vesipumppuun, käynnistin, kaasutin jne.
Käsittääkseni esim. virranjakajassa ei ole jotain ruuvia kummempia yhteisiä osia V4:n kanssa, moottorit ovat kuin eri planeetalta ja eri aikakausilta. Minulta liikenee jotain moottorin osia: virranjakajaan, laturi-vesipumppuun, käynnistin, kaasutin jne.
pentti.kostamo2@luukku.com
040-5950109
96 -64... ja uudempiakin
V4-purkuvaraosia maan paras (?) valikoima
040-5950109
96 -64... ja uudempiakin
V4-purkuvaraosia maan paras (?) valikoima