Olisi Sonettiin kilometrijaolla oleva mittaritaulu, tai oikeastaan tarra, joka liimataan alkuperäisen taulun päälle.
Onkos ihmiset purkaneet näitä Sonettin/Kuupan/Tuplisten mittareita? Neulan irroitus ei liene mitään rakettitiedettä oikeilla työkaluilla. Lähinnä mietityttää, että mitenkäs saa varmuuden, että se neula tulee ns. oikeaan kohtaan? Akselillahan on ilmeisesti jousi, joka painaa neulaa vastintappia vasten. Onko akseli jotenkin hahlotettu, että neula ei mene kuin tietyssä asennossa siihen?
Nopeusmittarin neulan irroitus ja kiinnitys
Nopeusmittarin neulan irroitus ja kiinnitys
9-3 Cabriolet SE -00
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Re: Nopeusmittarin neulan irroitus ja kiinnitys
Otin vastaavaa projektia varten '77 viipan mittarista (harjoituskappale) neulan irti, eikä siinä mitään hahloa ollut. Ajattelin tarraan tehdä keskelle sen verran ison reiän, että sen saa pujotettua paikalleen irrottamatta neulaa.
...välitykset muuttuu, niin saa tauluun tasaluvun 200 suurimmaksi lukemaksi
Jokohan Joutsan suunnalla on homma testattu?
...välitykset muuttuu, niin saa tauluun tasaluvun 200 suurimmaksi lukemaksi
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Jokohan Joutsan suunnalla on homma testattu?
Re: Nopeusmittarin neulan irroitus ja kiinnitys
...Jousan suunnalla minun välitys on edelleen hyllyssä ja mittarinpohja tietokoneella eli sillä osastolla ei ole edistystä - tosin tohtorilla on "aavikkoperä" arki 96 kovassa ympärivuotisessa käytössä.