Moottorin numero
Moottorin numero
Missä kohtaa moottoria mahtaa olla -78 kuupassa. Tiistaina olisi ensi yritys mr tarkastaa ja siinä tarvittaisiin tuo
Hese
Re: Moottorin numero
siinä se on oikein keulalla seuraa moottorin lämpötilan ruskeaa johtoa imusarjan kulmaan ja se on siinä alla
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, 2xfordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,
Oliskohan samassa mestassa kuin 1975:sessa oli eli tässä. Nimimerkki "mestari" ehkä voi kertoa onko näin. Koska itse en ole varma tästä.

Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Ei ole nimimerkki "mestari" mutta sinnepäin?!core2 kirjoitti:Oliskohan samassa mestassa kuin 1975:sessa oli eli tässä. Nimimerkki "mestari" ehkä voi kertoa onko näin. Koska itse en ole varma tästä.
Mutta tuossa kohtaa tarkistin moottorinumeron -79 moottorista noin kuukausi sitten. Siinä voi olla päällä jotain pas**a joten pyyhkäisy rätillä niin jopa moottorin numerot ja (kirjaimet) paljastuu!
46 vuotta ajoa vain Saabilla. Saab 9-5 Aero sedan- 00, Vector 2.3t wagon A5 -08 # 150.
Kiitos vastauksista ja hyvästä kuvasta löytyi viisi numeroa ja yksi kirjain niin ne ainakin tulkitsincore2 kirjoitti:Oliskohan samassa mestassa kuin 1975:sessa oli eli tässä. Nimimerkki "mestari" ehkä voi kertoa onko näin. Koska itse en ole varma tästä.

Hese