1. V4 95seen vm1970 pitäisi asentaa vetokoukku, mutta onko mittasäädöksia vetokoukun kuulan ja puskurin välisestä etäisyydestä olemassa?
Tavoitteena saada asennettua oikeaoppisesti ja oikeana kohitaa että kaikki ovat tyytyväisiä?
2. Jarrupääsylinteri Lockheed..
Mistä kannattaisi kysyä toimivaa (uutta?) tällaista?
Sylkyn tiivisteiden (korj.sarja) vaihto ollee jokseenkin hankala tapaus?
Mieluiten sms/soitto
t. Anders 0407155701
95 V4 vinkkipyyntö
95 V4 vinkkipyyntö
SAAB 9-3 | 99 | 96V4 | 95V4
Re: 95 V4 vinkkipyyntö
Netistä tilaamalla löytyy esim. tosta, aika kivan hintaisena tosincaramba1 kirjoitti:2. Jarrupääsylinteri Lockheed..
Mistä kannattaisi kysyä toimivaa (uutta?) tällaista?
Sylkyn tiivisteiden (korj.sarja) vaihto ollee jokseenkin hankala tapaus?
![Shocked 8O](./images/smilies/icon_eek.gif)
http://www.skandix.de/en/spare-parts/br ... r/1021808/
Tiivisteiden vaihto tosin onnistuu vaikka koulutetulta apinalta, joten jollei sylinterin sisäpinta ole pahasti syöpynyt niin kannattaa lyödä muutama euro esim. Motonetin tiskiin ja ostaa pelkkä korjaussarja.
#1970
Re: 95 V4 vinkkipyyntö
Huomenta, tuolta saa tai on ainakin saanut myös Sonett III:seen
Turun Jarruosa Oy
http://www.jarruosa.fi/
Ari
Turun Jarruosa Oy
http://www.jarruosa.fi/
Ari
Ari #831 - Pidättekö minua ihan hulluna vai idioottina ?
Re: 95 V4 vinkkipyyntö
Kiitos vinkeistä, näistä jatketkaan.
Vetokoukusta vielä...
Onkohan joku kromipuskuri 95V4 omistaja asentanut vetokoukun ja saanut rekisteröityä/katsastattua siirtämättä rek.kilpeä orkkispaikasta (puskuriin leivotu kohta) muualle esim kylmästi takaluukkuun? Vetokuula estää osittain tunnuksen näkyvyyden, mutta ei kokonaan...
Vetokoukusta vielä...
Onkohan joku kromipuskuri 95V4 omistaja asentanut vetokoukun ja saanut rekisteröityä/katsastattua siirtämättä rek.kilpeä orkkispaikasta (puskuriin leivotu kohta) muualle esim kylmästi takaluukkuun? Vetokuula estää osittain tunnuksen näkyvyyden, mutta ei kokonaan...
SAAB 9-3 | 99 | 96V4 | 95V4
Re: 95 V4 vinkkipyyntö
tietääkseni jos vetokoukku on iroitettavaa mallia silloin nuppi saa peittää kilpeä.
-99 Turbo 1979-
-99 1969-
-99 1969-
Re: 95 V4 vinkkipyyntö
Minulla on kiinteä koukku ja rekisterikilpi on alkuperäisessä paikassa kromien välissä eikä ole ollut mitään ongelmia katsastuksessa. En tiedä mikä on virallinen kanta tuohon, mutta nykyisin eivät näihin juurikaan puutu kun koukkua ei tarvitse enää erikseen katsastuttaa kuten aiemminkin piti.
T:Olli
T:Olli