mazeos kirjoitti:mistäköhän saisi virikoneeseen risti-imusarjan ja missä hintaluokassa mahtavat liikkua? Koska kyseessä kuitenkin tiukan budjetin kilpuri niin ei viitsisi käyttää useita satoja euroja pelkkään imusarjaan...
Ehta Sport&Rally näyttäis traderalla ja ebayllä pyörivän 1500-2500 egee hintaluokassa, joskus kaasareiden kera, joskus ilman ja kunnosta riippuen. Ja sehän vaatii kans pitkän jakajan, joka tuppaa oleen useamman satasen sekin.
Brittimallin arvostus ei ole yhtä korkeella tasolla, mutta kyllä siinäkin kaasareineen mennään tonnin paremmalle puolelle. Plussana, että normi jakaja käy.
tommij kirjoitti:Ehta Sport&Rally näyttäis traderalla ja ebayllä pyörivän 1500-2500 egee hintaluokassa, joskus kaasareiden kera, joskus ilman ja kunnosta riippuen. Ja sehän vaatii kans pitkän jakajan, joka tuppaa oleen useamman satasen sekin.
Brittimallin arvostus ei ole yhtä korkeella tasolla, mutta kyllä siinäkin kaasareineen mennään tonnin paremmalle puolelle. Plussana, että normi jakaja käy.
huh... Täytyypi toistaiseksi luopua risti-imusarja ideasta ja keksiä jotain muuta... Oliko vuonna 1976 esim. jo Superin imusarjoja?
Saabisti jo vuodesta 1994, Saab-klubin jäsen numero 918 vuodesta 1998. harrasteena 96 -78, käyttiksenä -97 Volvo S40
höh... "muutetut vanteet eivät sovellu tieliikennekäyttöön"... Se siitä ideasta sitten... Kai sitte kadulla pitää alla olla normit peltivanteet ja tapahtumiin vaihtaa alle levitetyt peltivanteet. Mutta ei ole hinnalla pilattu nuo levitykset.
Saabisti jo vuodesta 1994, Saab-klubin jäsen numero 918 vuodesta 1998. harrasteena 96 -78, käyttiksenä -97 Volvo S40
Kaveripiirissä on monta autoa katsastettukkin noilla vannepajan tekeleillä. Yhdetkin pellit ovat 8 tuumaa leveät eikä leimalla tullut mitään sanomista.
96 GL V4 Super -80 *Juhlis*, 95L -75, 900i 2.1 16v Classic -93, 99 turbo -79 & 99 Finlandia -77
taakse jo pelkän 165 80 15 nastarenkaan kikotteleminen ilman maalivaurioita on jo hankalaa
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, fordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,
näköjään tarvii ostaa levikkeelliset lokasuojatkin... Tarvii katella jos Ruotsin klubin foorumilta löytyisi käytettynä edukkaasti, budjettiraaseri kun on kyseessä. Tai sitten pakko investoida ja tilata suoraan valmistajalta...
Saabisti jo vuodesta 1994, Saab-klubin jäsen numero 918 vuodesta 1998. harrasteena 96 -78, käyttiksenä -97 Volvo S40
Kyllä nuo levikkeet täytyy ihan itse rakentaa, valmiita ei ole ollut myynnissä.
Ainkin Golf mkI ja mkII sekä escort mkI levikkeet käyvät.
Hitsaamista ja kittausta siis tiedossa.
Saab 96 Draken vm.-79
SaaB 95 postivaunu vm.-74
Saab 96 Tunnan vm.-79
Saab 9-3 Hirsch cabriolet vm.-02