Tuosta starttihommasta... oletko varma että startin kaksi varsinaista kiinnityspulttia ovat varmasti tiukalla?
Startti ei heilunut vaikka kuinka käsillä koitti riuhtoa sitä ylös alas ennen irrotusta. Kuitenkin ylimmäinen mutteri oli kohtuu löysällä verrattuna alempaan pulttiin. Tietysti voi johtua siitä että mutteri tuntuu aina löysemmältä mitä pultti.
Nyt otin tänään startin irti, ja tarkastin hampaat. Startissa oli hampaisiin tullut sellasia outoja loveja hammasrattaitten etupäähän. Putsasin paikat, ja laitoin takasin kiinni ja nyt lyö välillä kokonaan yli, välillä taas toimii kunnolla. Viime kerralla ollut räminä ja tärräys kytkimestä on poistunut kokonaan. Nyt täytyy jostain ostaa käytetty startti ja kattoa sen kanssa jos alkaisi pelaamaan jo kunolla. Alkaa jo menemään rutiinilla tämä startin vaihto, kun on ton startin kanssa tullut ennenkin kinattua vaikka ihan uusi...
Huomasin samalla että keväällä asennetussa uudessa vetonivelen kumissa on kanssa reikä sauman kohdalla, kestihän se siellä jo jopa 4 kuukautta...Pitää kysyä olisiko Korjakumilla jotain kunnon kumista tehtyjä suojakumeja, vai onko niilläkin jotain kumi-muovi sontaa.
Imusarjan tiivistettä ei kuulu leikellä. Eikös imusarjaan muutenkin mene vain 4 vesikanavaa joista 2 on blokattu oikean kierron takia?
Kannentiivistettä tietysti tarkotin, meni ajatukset solmuun. Kannen tiivisteen joku osa tukkii puoliksi yhden öljykanavan.
Tein tänään yhden havainnon tähän liittyen. Sen jälkeen kun laitoin öljyä koneeseen, ei naputus ollut kovin kovaääninen. Voisi ilmeisesti olla vikana öljykorkin puoleisen etummaisen pytyn venakoneiston öljynsaanti, kun sitähän kautta ne öljyt sinne koneeseen valuu? Alkoi meteli vähitellen koneen lämmetessä isonemaan. Täytyy tippakannulla ruikkia sinne ja kuunnella.