Jollain halpahallin vaijeritaljalla olen nostanut koneita pois kajakin ruumasta. Vanhat laturin tukiraudat siitä koukkupäästä vain kiinni niihin pakosarjojen päälle oleviin reikiin. Niissä on kierteet. Siinä on samassa reiässä toisella puolen imuilman esilämmityksen pellin kiinnitys, mutta toisella puolen on samalainen. Sopiva pultti vain ja kestää nostaa ihan hyvin. Kone painaa kytkimen kanssa ilman apulaitteita jonkun 110kg. Itse asiassa taitaa olla korjaamokirjassa sama nostotapa esiteltynä.
Kuten "mestari" kertoo, koneen irrottaminen ja nosto on aika kiva homma. Muista nostaa alakiinnkeidet mutterit irrotettuasi konetta tunkilla hieman ylöspäin, niin saat startin toisen ruuvin helpommin irti pitkällä hylsyllä ja jatkovarrella, muuten olisi hyvä olla kuminivel ranteessa, jos näin ei tee. Puuta öljypohjan alle, kun nostaa.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Minä en tuohon alle tunnin suoritukseen pysty, mutta alle kahden tunnin menee kyllä, kokeiltu on, kun auto on ajamalla tuotu paiklle. Tuskin enää kuitenkaan, kun ei ole juurikaan tullut harjoitelluksi, kun se ainutkin ajossa ollut kajakki on josain Etelä-Suomessa uudella omistajalla.