Wanhojen Saabien oma alue. Mallivuodet 1950-1980.
himmee
"Hölösuu"
Viestit: 1311 Liittynyt: Su Touko 02, 2004 19:43
Paikkakunta: Vaasa
Viesti
Kirjoittaja himmee » Ke Tammi 11, 2006 21:23
No niin huomenna lähtöö vauhtipyörä+kakseli tarkastukseen...kiertokankien laakerit oli kyllä kumman naarmuilla ja pienet palamisen merkit. Jos noista ei löydy vikaa täytynee purkaa koko kone ja viedä lohko tarkastukseen jotta onko porattu suoraan.
VW transporter 2.5tdi vm.99
himmee
"Hölösuu"
Viestit: 1311 Liittynyt: Su Touko 02, 2004 19:43
Paikkakunta: Vaasa
Viesti
Kirjoittaja himmee » Ke Tammi 18, 2006 17:35
Vauhtipyörästä löytyi 20 heittoa eli ilmeisesti 0.2mm. Eli varmasti vika on tuossa.
VW transporter 2.5tdi vm.99
mestari
"Hölösuu"
Viestit: 8103 Liittynyt: To Maalis 24, 2005 21:06
Paikkakunta: vuorenpeikonkolo
Viesti
Kirjoittaja mestari » Ke Tammi 18, 2006 19:57
etkös kerran kirjoittanut että se mitattiin eikä ollut mitn? vai muistanko väärin.mutta se kyyllä hankaloittaa elämää
himmee
"Hölösuu"
Viestit: 1311 Liittynyt: Su Touko 02, 2004 19:43
Paikkakunta: Vaasa
Viesti
Kirjoittaja himmee » Ke Tammi 18, 2006 21:58
himmee kirjoitti: Juu elikkä vauhtipyörää ei oo mitattu
Toivottavasti vika löytyis tuosta.
Näin kirjotin
VW transporter 2.5tdi vm.99
jalmari
"Tuplakaasari"
Viestit: 76 Liittynyt: To Tammi 13, 2005 10:07
Viesti
Kirjoittaja jalmari » To Tammi 19, 2006 12:33
himmee kirjoitti: Vauhtipyörästä löytyi 20 heittoa eli ilmeisesti 0.2mm. Eli varmasti vika on tuossa.
Hmm... Omassani oli heittoa muistaakseni 0,1 mm eikä se aiheuttanut nypytystä. Että en ole ihan vakuuttunut 0,2 mm vaikutuksesta.
Jari Ala-Ilomäki
himmee
"Hölösuu"
Viestit: 1311 Liittynyt: Su Touko 02, 2004 19:43
Paikkakunta: Vaasa
Viesti
Kirjoittaja himmee » To Tammi 19, 2006 14:19
Joo mistä sitä ennenkuin pääsee kokeilemaan. Samalla kyllä laitetaan kampiakselin päähän holki sijasta neulis.
VW transporter 2.5tdi vm.99
himmee
"Hölösuu"
Viestit: 1311 Liittynyt: Su Touko 02, 2004 19:43
Paikkakunta: Vaasa
Viesti
Kirjoittaja himmee » La Tammi 21, 2006 13:38
mestari kirjoitti: ei puhuttu samasta asiasta tarkoitin silmille näkymätöntä laakeria vapaakytkimen rungon takana piilossa pitää käsin kokeilla välys
Oi mestari mestari missä ihmeessä tuo laakeri on? Vapaakytkimen rungon takana? Pitääkö se vapaakytkin ottaa siittä edestä pois?
Ainakaan siin akselis ei mitään pitkittäis klappia tunnu??
Täytynee vaan nyt tarkastaa tuokin vaihtoehto ennenkuin nostaa TAAS koneen nokalle.
VW transporter 2.5tdi vm.99
mestari
"Hölösuu"
Viestit: 8103 Liittynyt: To Maalis 24, 2005 21:06
Paikkakunta: vuorenpeikonkolo
Viesti
Kirjoittaja mestari » Su Tammi 22, 2006 21:01
sinne pronssiholkin tilalle saa neulista,vai saako? ja kannattaako laittaa vaikka saisikin. johan se olisi tehtaalta lähtiessä laitettu.
himmee
"Hölösuu"
Viestit: 1311 Liittynyt: Su Touko 02, 2004 19:43
Paikkakunta: Vaasa
Viesti
Kirjoittaja himmee » Su Tammi 22, 2006 21:44
Noh nyt siellä on neulis..ja sanoivat kyllä koneistamolla että neulis on parempi vaihtoehto, mutta harvoin noissa holkeissakaan mitään vikaa on ollut?
VW transporter 2.5tdi vm.99