Omaan kulkineeseen (Opel Manta A -70) rakensin EMS 99 K-jet paketin. vei noin 2 päivää osien hakuineen. K-jetti on helppo koska siinä ei ole noita L-jetin sähkö osia ja toiminta varmuus hyvä. Kulkineessa oli 290 ast viri nokka jolla toimi hienosti tuon 8 vuotta (katsastus mies ei edes kommentoinut tuota ruiskua yhtenäkään kertana vaikka auto katsastettiin
joka vuosi) Käyntiin lähti hyvin, kulutus n.10-12l mutta sievästi tuolla ei juuri ajettu. Imusarja tuossa V4 on ehkä haasteellisin mutta kyllä sinne paikat suuttimille saa tehtyä ja kaasarista saa tehtyä läppä aihion.
Tuosta voi kurkistella miltä se näyttää asennetuna
http://www.opel6070club.com/jasensivut/vme/indexvm.htm
Siihen on asennettu turbon ohjauspaine tunnistin joka on muutettu alipaineelle toimivaksi (sai rikastuksen tehtyä), siis alipaineelle tehtiin
kanava sinne kalvon toiselle puolelle.
Kärjetön syttä tuli tehtyä C-ascona GT 1.8E en jakajan sisukaluista ja 900i:n syttä modulista.
Ruisku on nyt pahvilaatikossa kun kulkine on enemmä fiilisttelyä varten eli siinä on tuplat

Toivottavasti "hieman" opel sisältöinen teksti ei saa kenenkään herneitä liikkeelle vaan sisältö ratkaisisi. Jos jokin jäi kaiveleen niin kysyä saa vaikka yv:llä tai maililla jos foorumiin ei haluu kijoitella.
V-M