
Oma muistikuva on kyllä jo aika himmeä, mutta oikea pinta noissa osasissa taitaa olla se "silkinhimmeä".
Ei kai tuosta kukaan keittelemään ryhtynyt. Tämähän vain osoittaa, että porukka on todellakin sitoutunut tekemään huippuunsa vietyjä entisöintejä yms, jolloin halutaan saada selville alkuperäinen yksityiskohtien olemus. Ttn kirjoitti:Ihan hyvä soppa tästä kiehui, toivottavasti ei palanut kenelläkään pohjaan...![]()
Voin lämmöllä suositella sävyä, jonka jo edellä mainitsin eli RAL7022, hyvä tuli ja kelpasi tiukoille MA-tarkastajille ja näyttää jokseenkin oikealta. Maalaus kannattaa tietty suorittaa koppa irrallaan.
ps. yllättävän asiallisenahan keskustelu tällä kertaa pysyi
t. tee
Vaikkei tuo tainnut ollakaan vastattavaksi tarkoittu kysymys niin kuitenkin: Laippamutteri, jolla pakoputki kiinnitetään pakosarjaan, on ainakin meidän 1924-mallisessa ollut alunperin valurautaa, mutta kierteet ovat kipertyneet sieltä irti. Uustuotantona saa vain messinkisiä!Vesa Pohjalainen kirjoitti:Tämä on tyypillistä fanaatikkojen keskustelua. Mikä onkaan T - Fordin pakoputken kannatinlaakerin pultin oikea väri ja materiaali.![]()
Jatketaan tätä OT:ia. Eihän se "iso" mies sukkahousuissa saarivaltakunnassa näitä asioita pohdiskellut vaan vähän lähempänä eli Tanskassa.P:n Vee kirjoitti:"Kiiltääkö vaiko eikö kiiltää", eikö se ollut joku saarivaltakunnan Sukkahousu-Hamlet, joka silkinhimmeää katseli ja aprikoi.
teevee P:n Vee
Eihän tässä mikään pohjaan palanut... Tällaista satunnaista harrastajaahan vain lämmittää kun on sattunut kysymään Olennaisen Kysymyksentn kirjoitti:Ihan hyvä soppa tästä kiehui, toivottavasti ei palanut kenelläkään pohjaan...![]()
Voin lämmöllä suositella sävyä, jonka jo edellä mainitsin eli RAL7022, hyvä tuli ja kelpasi tiukoille MA-tarkastajille ja näyttää jokseenkin oikealta. Maalaus kannattaa tietty suorittaa koppa irrallaan.
ps. yllättävän asiallisenahan keskustelu tällä kertaa pysyi
t. tee