Kahdeksan tuntia meni ja nyt kelpaa kruisailla toimivalla vaihteistolla. Kiitokset vielä supparille vaihdelaatikosta. Kyllä se tosiaan niin on että itse kannattaa vaihtaa.. Tekemällähän sitä oppii, tai ainakin luulis
 Kahdeksan tuntia meni ja nyt kelpaa kruisailla toimivalla vaihteistolla. Kiitokset vielä supparille vaihdelaatikosta. Kyllä se tosiaan niin on että itse kannattaa vaihtaa.. Tekemällähän sitä oppii, tai ainakin luulis  
Se on hieno tunne, kun itse on korjannut ja kaikki toimii. Ja mikäs onkaan sen helpompaa, kuin ysikutosen laatikon vaihto-operaatio. Joskus kisapaikalla laatikon vaihtoon meni neljän miehen voimin noin tunti, kun kone nostettiin pois käsin.f.pentti88 kirjoitti:Kyllä se tosiaan niin on että itse kannattaa vaihtaa.. Tekemällähän sitä oppii, tai ainakin luulis
 jos et sitä vanhaa tarvii ni heitähän se mulle joskus.Ei sulla v4 nokkaa ole ylimääräistä?
 jos et sitä vanhaa tarvii ni heitähän se mulle joskus.Ei sulla v4 nokkaa ole ylimääräistä? vaihdoin sen ja nyt toimii.. Hieno fiilis kun kaikki toimii taas (vaihteeksi). Noissa vaihdelaatikoista on ilmeisesti eroja mitä tossa edellisellä vaihdelaatikolla ajelin. Välitykset olivat lyhyemmät, kone kiersi noin 500rpm enemmän verrattuna nykyseen kiinni olevaan settiin. Edellisessä "lyhyemmässä" lukee FA 8 ja nykysessä ja yhdessä ulvovassa laatikossa lukee JM 7. Onko noissa joku koodaus vai tarkoittaako noi vaan valmistuspaikkaa?
  vaihdoin sen ja nyt toimii.. Hieno fiilis kun kaikki toimii taas (vaihteeksi). Noissa vaihdelaatikoista on ilmeisesti eroja mitä tossa edellisellä vaihdelaatikolla ajelin. Välitykset olivat lyhyemmät, kone kiersi noin 500rpm enemmän verrattuna nykyseen kiinni olevaan settiin. Edellisessä "lyhyemmässä" lukee FA 8 ja nykysessä ja yhdessä ulvovassa laatikossa lukee JM 7. Onko noissa joku koodaus vai tarkoittaako noi vaan valmistuspaikkaa? 

Juu voin tuoda sen jokupäivä, ja nelkkunokkaa en toistaiseksi omistaSuppari kirjoitti:Oho,se laatikko oli siis toimiva?jos et sitä vanhaa tarvii ni heitähän se mulle joskus.Ei sulla v4 nokkaa ole ylimääräistä?
 ehkä tulevaisuudessa..
 ehkä tulevaisuudessa..