Juha K kirjoitti:Ei sulta Tero S sattus löytymään kuvia tosta "ruostekorjauksista" iskarin/jousen paikan ympäristöstä? Ja myös toi ilmajousitus kiinnostas että miten olet sen toteuttanut? pakkohan tota perää nyt jotenkin on enemmän alas saada.
Huonosti on kuvia, muutokset on kuitenkin pääosin tehty ennen digikameroinden suurta ryntäystä, ja perinteistä kameraakan ei ollut juurikaan tallissa mukana.
Ilmajousista löytyykin hiukan enemmän kuvia, ne kun on uudempaa "tuotantoa". Periaatteessa yksinkertainen homma. Kierrejouset nakataan kuutamolle ja ilmajouset pistetään tilalle. Hiukan hommaa vaikeutti ettei valmista sarjaa ole saatavana. (Pitäisköhän tehdä?

) Osat on kaikki standardi kamaa. Edessä 6"x2 makkarapalkeet ja takana 4" rullaavat. Magneettiventtilit on 2/2 mallisia eli toinen täyttää ja toinen tyhjentää jousta. Joka nurkkaan on omat venttiilit. Kompura on merkiltään Thomaspumps, bilteman härveleillä ei tee mitään. Säiliönä on 6kg jauhesammuttimen pytty. Kaikki liittimet on kierrettäviä ja liimattu, pikaliittimillä ei tee mitään ne vuotaa aina. Noilla kierrettävillä pysyy korkeus 2-3 viikkoa, joskus pitempäänkin. Automaattista tason säätöä ei ole vieläkään. 2003 sitä ei vaadittu muutoskatsastuksella, nykyään on kuulemma toisin. Makkarapalkeiden korkeuden näkee hyvin paineesta toisin kuin noiden rullaavien palkeiden. 1.5keuroo kun budjetoi hommaan niin ei tarvi tinkiä osien laadusta.