Minkä paksuisesta pellistä tuon pohjan teit? Tuo tukikehikon kaari lienee 20-30 mm lattarautaa? Vielä kolmas kysymys, mistä tuon levyn alla oleva ”lämpösuojan” teit?
ei ne kyl kalliita oo tuolla sumujen saarilla
Mihin pitää varautua jos tuollaisen erehtyy ostamaan??? vivusto ei varmaan sovi kuuppaan ??? entä muuta ?? helvetinmoinen suutin jumppa jne jne ..
Luulempa että ei ole Weberin tekele, vaan kiinan kopio. Hinta vähän kielii siihen suuntaan. Saattaa olla kuitenkin ihan toimiva peli.
Suomestakin saa:http://tt-motors.com/kauppa/product_inf ... cts_id/142
Tiivistesarjan ostin tuolta Weberin IDF:ään.
osta ja testaa. toimii varmasti paremmin kuin solexi, jos ei oo "laatu" heittia. Tuo mitä heitin nuista suuttimien ja kurkkujen koosta pätee tuohonkin kaasuttimeen. Vivustohan helppo modata otat sen kuula osan soleksista irti ja pulttaat tuohon. Sitten säädät vivuston pituuden kohillee, että aukee kurkut kokonasn kun on kaasu pohjassa, siten että poljin rajoittaa liikkeen, ei kaasutin.
SAAB 95 73 KA, SAAB 96 78 KE, SAAB 99 78 5D COMBI COUPE GL SUPER (AC) MR,SAAB 99 78 3D COMBI COUPE TURBO MR, KR SAAB 9-5 ttid NG vector KA,SAAB 9-5 wag 2.0 biopower KA
tuohan oli kuten kaverin uusi ladan kaasutin, joka vissiin olisi sillä vielä ns tarpeettomana jos ostointoa oli kenelläkään.
ja mites putsariksi vaikka tämä
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, 2xfordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,
Minkä paksuisesta pellistä tuon pohjan teit? Tuo tukikehikon kaari lienee 20-30 mm lattarautaa? Vielä kolmas kysymys, mistä tuon levyn alla oleva ”lämpösuojan” teit?
Pohja on (muistaakseni) 1,5 mm, sanka mitä sattui löytymään, ehkä 3x20. Lämpösuojan ostin kaasarin mukana ja se on siis imusarjan laipan ja kaasarin välissä.
DGV:n hintahan on Freetechnicsillä alkaen 350,-
...kyllä vielä muutama talvi sitten päästeltiin huoletta menemään vuonna '95 huolletun Solexin voimalla ja automaattiryyppykin käytössä ja toimivana sen Kuupan nokalta pois nostin.
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, 2xfordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,
taunuksen putsari ja ladan kaasari. mut hei ne tod. näk. käy
SAAB 95 73 KA, SAAB 96 78 KE, SAAB 99 78 5D COMBI COUPE GL SUPER (AC) MR,SAAB 99 78 3D COMBI COUPE TURBO MR, KR SAAB 9-5 ttid NG vector KA,SAAB 9-5 wag 2.0 biopower KA
en tiedä kun ei ole vierekkäin koskaan ollut niin ei ole vertailukohdetta
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, 2xfordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,
eipä juuri. vivustolla eroja. joskus aikoinaan ostin 200 markalla tanarin kaasarin. oli just tuommonen samanlainen putsari Hyvin toimi sekin.
dgv on dgv. kurkut ja suuttimet ratkaisee. jos nokka on vakio, menee ne suuttimet melko pitkälti iskutilavuuden mukaan. eli 1500 lada = 1500 v4 maamoottori. Sitten kun virittelee, niin ja vaihtelee jyrkempiä nokkia viilaa kansia, niin pitää niitä suuttimia ruveta kahtomaan. Jos viritys onnistuu, rupee virtaamaan, tarvii enempi pensaa eli suurempi suutin....eipä se sen kummempaa oo.
SAAB 95 73 KA, SAAB 96 78 KE, SAAB 99 78 5D COMBI COUPE GL SUPER (AC) MR,SAAB 99 78 3D COMBI COUPE TURBO MR, KR SAAB 9-5 ttid NG vector KA,SAAB 9-5 wag 2.0 biopower KA