Huolto tiedotteissa ko asia tuli vastaan ja pää syy oli käynti häiriöt kuumalla, ja ko kurkku antoi ainaki yhden hv:n lisääIsolohko kirjoitti:Oisko tuon "skuupin" tehtävänä vähentää käyntihäiriöitä kesäkuumalla?tn kirjoitti:Ilmanputsarin kotelo on toisaan normaali superin kotelo, mutta erikoisuus löytyy hieman alempaa eli muovinen syyläriin kiinitetty kesäbuusteri/skuuppi. Imutorvi näyttää kuvassa olevan talviasennossa, mutta käännettynä kesäasentoon muovikotelon kautta virtaa "raikasta" kesäilmaa maskin takaa kaasuttajalle. Jotkut viisaammat puhuvat parista lisähevosvoimasta...
t. tee
Ainakin tuossa minun yksilössä (-79 ilman skuuppia) kuumalla kelillä
pikkupyörityksessä auto tahtoi uutenakin nykiä. Paremmin kai kaasari helteellä toimii, jos sinne johdetaan edes hieman viileämpää ilmaa.
väri keskutelun nyt lukeneena voisi noita värejä luonnehtia mielummin puoli kiiltäviksi, (silkin hohto on hyvä nimi varsinki patinoitumisen jälkeen) koska lämppärin, venakoppien, ilman putsarin orggis maalikerrokset on todella ohuita ja kovia (näkee kun alkavat korrosiitin/kolhun voimasta irrottautua pinnasta). Tuon vuoksi pitäsi niitä kiiltävinä ja koska jos ne olisi matta pintaisia ne likaantuessa imisivät lian huokosiinsa ja olisivat aina likaisia, puoli kiiltävä on jo sulkeutunut pinta ja "hylkii" likaa... ihan kuin vahaus...
näin kello puolen yön filosofiaa...