En epäile yhtään, mutta kumpikohan vaihtoehdoista olisi järkevämpi toteuttaa, joko tehdä loksun ja korin saumasta tiivis jolloin ei pääse vettä väliin vaiko umpinainen, jollin mahdollisesti väliin pääsevä (ja sitä pääsee aina, halusi tai ei) kosteus ja rapa ei pääse haihtumaan tai poistumaan? 95:een en laittanut ollenkaan kumeja väliin vaan jotain sikaflexiä, ja alkoihan se kupruttelemaan muutaman vuoden päästä, vaikka loksu ja kori oli hiekkapuhallettuFrostgrey kirjoitti:Tuossa etolan mallissa ei ole reikiä lainkaan ja muutenkin se huuli on pienempi, joten ne sai helposti paikalleen, kun vaan löysytti lokarit ja pisti kumin väliin. Tämän jälkeen kiristi kaikki pultit ja ainakin itsellä on pysynyt siellä välissä ilman mitään liimojaKuis kasasit tuon, muistaakseni oli aika v-mäinen saada loksu ja tiiviste samaan aikaan paikalleen? Oliskohan korimassa asiallista ainetta sinne väliin, mitään liimamassaa ei viitsisi laittaa koska sitten ei lähde ehjänä irti.

Allekirjoittaneelle saisi tarjota ehjää tiivistettä, orkkis kun olisi valmiiksi oikein taittunut ja reiätkin oikeissa kohdissa.
Nyt on hitsattu loksusta kaikki (nojoo, tähän mennessä 3 pikkureikää, lisää löytyi kun jaksoi kaivella korikittiä irti ja käyttää väkivaltaa) lukuunottamatta sitä jarruletkun tienoota, kait voisi kokeilla vaan räiskiä menenään peltiä sinnekin, vaatii tosin hieman askartelua kun letku on paikoillaan.
Kun laiskana miehenä en jaksa irrottaa takasivuverhoiluja niin täytyy vaan sumuttaa vettä hitsauspaikkoihin jottei koko kajakki kärvähdä, luulis että vesi haihtuisi nopsaan eikä tulisi ruostetta kunhan vetäsen päälle sinkkimaalia, ja sen jälkeen vielä pellavaöljypohjaista ruosteenestomaalia?