lefa42 kirjoitti:Jottei tule hutiloitua tämän kanssa, auto odottelee korvaavien osien saapumista, sensijaan, että olisi hätäparsittu kasaan ja leimattu, ehkä parempi näin?
Tulipahan ainakin tutkittua yhtä sun toista. Saako näihin vielä vetoniveliä uutena, vai joudunko raksuvien tilalle etsimään hyvät käytetyt?
Ei taida saada uusia enää? Käytettyjä luulisi kyllä löytyvän näiltä varaosatoimittajiltamme
Jep, kyllähän käytettyjä löytyy, tuli vaan mieleeni, jos saisi uudelle pakoputkistolle jotain kiiltävää kaveriksi.
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
lefa42 kirjoitti:Jottei tule hutiloitua tämän kanssa, auto odottelee korvaavien osien saapumista, sensijaan, että olisi hätäparsittu kasaan ja leimattu, ehkä parempi näin?
Tulipahan ainakin tutkittua yhtä sun toista. Saako näihin vielä vetoniveliä uutena, vai joudunko raksuvien tilalle etsimään hyvät käytetyt?
Ei taida saada uusia enää? Käytettyjä luulisi kyllä löytyvän näiltä varaosatoimittajiltamme
Jep, kyllähän käytettyjä löytyy, tuli vaan mieleeni, jos saisi uudelle pakoputkistolle jotain kiiltävää kaveriksi.
paukkupullo käteen ja vetaritpunaisiksi!
nalleoluella oli jokin aika sitten vetarit myynnissä, en muista olivatko jopa uudet..
99 LE CombiCoupe Turbo '75
99 LEA '74
99 Petro Turbo '80
lefa42 kirjoitti:Jottei tule hutiloitua tämän kanssa, auto odottelee korvaavien osien saapumista, sensijaan, että olisi hätäparsittu kasaan ja leimattu, ehkä parempi näin?
Tulipahan ainakin tutkittua yhtä sun toista. Saako näihin vielä vetoniveliä uutena, vai joudunko raksuvien tilalle etsimään hyvät käytetyt?
Ei taida saada uusia enää? Käytettyjä luulisi kyllä löytyvän näiltä varaosatoimittajiltamme
Jep, kyllähän käytettyjä löytyy, tuli vaan mieleeni, jos saisi uudelle pakoputkistolle jotain kiiltävää kaveriksi.
Kiillota vaikka ne kromipölärit ja laita käytetyt nivelet
Mulla ei yhdessäkään kajakissani napsuneet nivelet vaikka kuinka tuli juniorina niillä kaahailtua, tosin suojakumit olivat jokaisessa ehjät. Kaverin peltokajakista sensijaan saatiin nivel poikki mutta yllättävän kauan sekin kesti metelöivänä = taitavat olla kestävää sorttia
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Lämmönsäätimen vivuista ei tunnu oikein mikään olevan elossa, hanapatentin näkeekin noista kuvista. Nekin pitäisi uusia, sitten rakennella radiolle kehikko, jotta saa ääniä. Mukavaa puuhastelua.
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
ng900aero kirjoitti:Kiillota vaikka ne kromipölärit ja laita käytetyt nivelet
Mulla ei yhdessäkään kajakissani napsuneet nivelet vaikka kuinka tuli juniorina niillä kaahailtua, tosin suojakumit olivat jokaisessa ehjät. Kaverin peltokajakista sensijaan saatiin nivel poikki mutta yllättävän kauan sekin kesti metelöivänä = taitavat olla kestävää sorttia
Käy itsetunnon päälle moinen raksutus, ja kun aina ei voi mennä suoraan.
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
lefa42 kirjoitti:Ei mitään tuninkipunaisia kuuppaan
Lämmönsäätimen vivuista ei tunnu oikein mikään olevan elossa, hanapatentin näkeekin noista kuvista. Nekin pitäisi uusia, sitten rakennella radiolle kehikko, jotta saa ääniä. Mukavaa puuhastelua.
Meikänkin kajakista on ne konehuoneeseen menevät vaijerit miten sattuu, toinen taitaa olla poikki ja toinen muutenvaan irti tms. Eikös toisen kuulu vetää hanaa ja toisen työntää, jos oikein muistan?
Toinen vaijeri näyttää kyllä liian lyhyeltä (ja jurikin se joka näyttää ei-katkenneelta, siinä on ihan tehdastekoisen näköinen lenkki päässä) ulottuakseen hanalle asti, eikä vaijeria vetmälläkään sitä tule lisää kabiinista, mikäköhän patentti tuohon omaani on tehty?
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
lefa42 kirjoitti:Ei mitään tuninkipunaisia kuuppaan
Lämmönsäätimen vivuista ei tunnu oikein mikään olevan elossa, hanapatentin näkeekin noista kuvista. Nekin pitäisi uusia, sitten rakennella radiolle kehikko, jotta saa ääniä. Mukavaa puuhastelua.
Meikänkin kajakista on ne konehuoneeseen menevät vaijerit miten sattuu, toinen taitaa olla poikki ja toinen muutenvaan irti tms. Eikös toisen kuulu vetää hanaa ja toisen työntää, jos oikein muistan?
Toinen vaijeri näyttää kyllä liian lyhyeltä (ja jurikin se joka näyttää ei-katkenneelta, siinä on ihan tehdastekoisen näköinen lenkki päässä) ulottuakseen hanalle asti, eikä vaijeria vetmälläkään sitä tule lisää kabiinista, mikäköhän patentti tuohon omaani on tehty?
Heh, teikäläisellä sentään on siellä alkuperäinen hana. Meikä se tyytyy tuohon putkimiehen erikoiseen.
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
lefa42 kirjoitti:
Heh, teikäläisellä sentään on siellä alkuperäinen hana. Meikä se tyytyy tuohon putkimiehen erikoiseen.
No se ainakin PITÄÄ kesällä lämmöt pois kabiinista päinvastoin kuin alkuperäinen
Kun tässä nyt oli puhetta kaikesta pikkuaskareesta niin minkäsväriset noiden kajakin vanteiden kuuluisi olla, ajattelin puhdistaa ja maalata kesävanteet (eivät ole juuri ollenkaan ruosteessa joten hiekkapuhallus ei ole tarpeen)?
Jokin perus vannehopea ei taida kuitenkaan olla lähellä oikeaa sävyä?
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Jeps. Hintahan ei uusista ole koskaan liian suuri, kun kerran ovat kiven alla. Pitää vain pohtia, josko sittenkin hyvät käytetyt, kun lompakko ei maailman paksuin ole ja muitakin vikakohtia on, jotka rahaa vievät.
Kiitän vinkeistä / linkeistä.
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI