Pelastin `79 96:n (uusia kuvia!)

Wanhojen Saabien oma alue. Mallivuodet 1950-1980.
gls
"Hölösuu"
Viestit: 1990
Liittynyt: Su Helmi 27, 2005 12:51

Viesti Kirjoittaja gls »

Kaneettikuski kirjoitti:Minä oon kyllä sitä mieltä että kannattaa harkita vakavasti parempi korisemman hommaamista johon sitte tuosta yhdistät tekniikan. Niissäkin tuppaa olemaan kuitenki aina jotain hitsaamista, saatika sitten jos tuossa melkein koko pohjan joutuu tekemään.
Näin itse toimin ja nyt viikonloppuna saan auton maalaamosta. Jos olisin vanhaa alkanut hitsaamaan, niin ei kyllä vielä tarvis miettiä kasaamista. EIkä kuitenkaan ollu edes kallis, varmasti halvemmaks tuli näin ku hitsaamalla...

edit: Kyllä ku noita kuvia katteli niin pahalta näyttää. Jos kuitenkin tuosta alat tekemään niin minulta saat ilmaseks paremman takaluukun :wink:
juu kyllä täytyy harkita parempikorisen hankkimista. kyllähän tuostakin saisi tehtyä mutta siihen menee sitten koko kesä..

nyt olisi tarjolla toimivalla koneella oleva, lähes ajokuntoinen yksilö. on vain väärää vuosikertaa, vm.-72 tai -73. täytyy käydä tässä jokupäivä tsekkaamassa jos sen vaikka hakisi poies.. :wink:

jos vain oulun läheltä löytyisi edullinen, tuota parempi -78, 79 tai 80 kori, niin kiinnostusta olisi. ei tarvitse olla tervepeltinen..
99 LE CombiCoupe Turbo '75
99 LEA '74
99 Petro Turbo '80
Suppari
"Hölösuu"
Viestit: 2178
Liittynyt: Su Tammi 25, 2004 20:02

Viesti Kirjoittaja Suppari »

Eihän toi oo ees paha viellä...Odotas ku laitan omasta kuvat ni siinä alkaa olla mätä vehjes..
Kait sitä vois ittekki laittaa jonku rojekti topicin 96 entisöinnistä ja kaasarin esilämmityksestä..
Kaneettikuski
"Aero"
Viestit: 308
Liittynyt: Ma Touko 24, 2004 17:41
Paikkakunta: Kempele-Käläviä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kaneettikuski »

Suppari kirjoitti:Eihän toi oo ees paha viellä...Odotas ku laitan omasta kuvat ni siinä alkaa olla mätä vehjes..
Kait sitä vois ittekki laittaa jonku rojekti topicin 96 entisöinnistä ja kaasarin esilämmityksestä..
Kyllähän sitä tekee vaikka pelkästä irtopellistä auton mutta aikaahan siihen menee. Itse totesin kyllä tämän parempi korisen hommaamisen oikeaksi ratkaisuksi. Polttelee päästä banaalle 8)
#2595
Saab 96L-75
Kesäajossa.
mättäässä kiinni
"Koeajolla"
Viestit: 1
Liittynyt: Pe Maalis 24, 2006 23:47
Paikkakunta: juhlajoki

Viesti Kirjoittaja mättäässä kiinni »

Meillä on tossa anoppilan mättään juurella tommoinen samanlainen 96 saab seisomassa. Ón sillä viimeksi 8 vuotta sitte ajettu siellä se tyhjänpäitte seisoo tais siinä olla avaimetkin paikallaan olla ??? Pelekonen sen kohta siittä romupakettiin kohta kourii jos sille ei kukaan taho käyttöä löytää. Siittä aarteesta taitas pappakin luopua kun sille on tahtonut noita autoja tossa kertyä kun se kintyy niihin kuin vaimoonsa joten hävitetään pitovaikeuksien vuoksi siis auto. :lol: Puhelin numeroa voipi kysellä sähköpostin kautta jos kiinnostusta löytyy.
Vastaa Viestiin