Sattumalta Scan-Auton ent. asentaja mainitsi siitä kerran ja nyt tarkastin vielä häneltä sen merkitystä. Rune Öhberg tuttavallisesti Öbbe kertoi, että se liittyi huoltokampanjaan, jonka tehdas teetti automaattisesti ja veloituksetta kun viippa tai kuuppa tuli huoltoon. Toimenpiteet olivat vuosimalleittain:
1974 Ensiasennus takajarruletkut vaihdettiin kelvollisiin.
1975 Takajarruletkujen lisäksi kampanja käsitti etuistuimien lukkomekanismin kahvan vaihdon, joka hankasi turvavöitä vioittaen niitä.
1976 ja 1977 Takajarruletkujen lisäksi '75 jälkeen poistunut pakoputken etupöntön sarvien klemmari (osa 8802256) jälkiasennettiin koska huomattiin kuitenkin tarpeelliseksi.
Öbbe kertoi, että hän teki Porvoossa näitä muutostöitä yli puoli vuotta urakalla ja autoja riitti jonoon asti hänen työpisteensä kohdalla. Tämä kertonee jotakin kyseisten mallien yleisyydestä
