Moi Sonetistit
Pitääkö Saab 97 eli Saab Sonett III:n ovi-ikkunan ulkopuoleisen alareunantiivisteen olla madallettu takaosastaan?
Laittelin illalla uutta metritavarana toimitettua tiivistettä paikoileen ja ongelmaksi tuli, ettei nyt ovi sovi menemään kiinni, koska tiiviste ottaa B-pilarin kromiseen osaan kiinni. Pitääkö tiivisteen ylöspäin lähtevä huullos leikata matalaksi siltä kohtaa, mihin ikkuna loppuu eli se neljä viimeistä senttimetriä?
Vanhasta ei voinut ottaa mallia, koska ne olivat kärsineet "pieniä" pintavauroita vuosien varrella...
Ari
Sonetin ikkunatiiviste
Sonetin ikkunatiiviste
Ari #831 - Pidättekö minua ihan hulluna vai idioottina ?
Re: Sonetin ikkunatiiviste
Juurikin näin eli noin sentin matkalta menee madallettuna, jotta mahtuu sen kromilistan alle.
Mistäs muuten hommasit tuota tiivistettä? Oletko myös vaihtanut ne oven tiivisteet?
Mistäs muuten hommasit tuota tiivistettä? Oletko myös vaihtanut ne oven tiivisteet?
9-3 Cabriolet SE -00
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
Tiivistettä möi Sonett Club Sweden metritavarana ja siksipä on aiheuttanut muutaman mietintähetken, miten sitä pitää muokata. Ja sanoisimpa, että sen pikkuikkunan tolpan kohdalle tarvittava lovikin oli ihan haastava homma tälläiselle tumpelolle. Lovesin tosiaan tiivisteen loppupäätä about 3-4 cm matkalta matalammaksi, jotta se menee sujuvasti B-pilarissa pystyssä olevan kromilistan alle.
Ja kunhan kelit tuosta vähän lämpenesivät, niin voisi Sonetin ottaa kesäkäyttöön
Ari
Ja kunhan kelit tuosta vähän lämpenesivät, niin voisi Sonetin ottaa kesäkäyttöön

Ari
Ai niin ne oventiivisteet - ne on ihan hyvässä kunnossa ja eivät enää alkuperäiset minun Sonetissa
Ari
Ari