Mikä kytkin kuuppaan?
Mikä kytkin kuuppaan?
Toimiiko kuupassa mikä tahansa tarvike kytkin vai pitääkö olla joku määrätty merkkinen?
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4073
- Liittynyt: Pe Touko 23, 2003 10:48
- Paikkakunta: Sipoo, Nikkilä
- Viesti:
Mulla on Motonet:in kytkinpaketti merkki on SACHS...
On toiminut hienosti.
On toiminut hienosti.
Jäsen #1682
Saab 96 V4 Turbo 1976 / Saab 900 2.1 3D 1992 / Saab 9-3 Cabrio 2009
http://www.tonikoskinen.com
SAIRASTAN.VARMASTI.SAABISMIA.
Saab 96 V4 Turbo 1976 / Saab 900 2.1 3D 1992 / Saab 9-3 Cabrio 2009
http://www.tonikoskinen.com
SAIRASTAN.VARMASTI.SAABISMIA.
-
- "Saabisti"
- Viestit: 3986
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 10:30
- Paikkakunta: Jämsä
- Viesti:
-
- "Saabisti"
- Viestit: 3986
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 10:30
- Paikkakunta: Jämsä
- Viesti:
-
- "Hirsch"
- Viestit: 798
- Liittynyt: To Kesä 12, 2003 21:43
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Motonetin 119,72 eurot + postikulut on Saschin paketti (Turun toimipisteestä näkyy löytyvän). Laitoin juuri yhden Sonettiin ja toisen ostin ihan varoiksi hyllyyn odottamaan.
EDIT: sain kysymyksen privana, missä kysyttiin että sopiiko ilman kikkailuja ja mikä on levyn paksuus. Tässä vastausta:
" Hyvä kysymys. En ole vielä testannut kun Sonett 3:n moottoria ei ole käytetty koneremontin jälkeen ja näin myös koeajo on ajamatta. Tässä varoiksi ostetussa paketissa on seuraavat tiedot (tilattu abaut 1,5 kk sitten Motonetistä): Sachs 3000 951 212, Saab-Scania 1882 251 101 ja 1878 001 537 ja 3151 270 602. Levyn paksuus on 8 mm."
EDIT: sain kysymyksen privana, missä kysyttiin että sopiiko ilman kikkailuja ja mikä on levyn paksuus. Tässä vastausta:
" Hyvä kysymys. En ole vielä testannut kun Sonett 3:n moottoria ei ole käytetty koneremontin jälkeen ja näin myös koeajo on ajamatta. Tässä varoiksi ostetussa paketissa on seuraavat tiedot (tilattu abaut 1,5 kk sitten Motonetistä): Sachs 3000 951 212, Saab-Scania 1882 251 101 ja 1878 001 537 ja 3151 270 602. Levyn paksuus on 8 mm."
Moi,
Vaihdoin juuri Luk merkkisen kytkipaketin Sonettiini, ja taytyy myontaa, etta vanhan kytkimen luistaminen korjaantui hieman turhankin hyvin, eli nyt kytkin ei irroita kunnolla kaiken saatamisen jalkeenkaan.Mielenkiintoista nahda,paraneeko kytkin ajettujen kilometrien lisaantyessa.
steppailemisiin
Vaihdoin juuri Luk merkkisen kytkipaketin Sonettiini, ja taytyy myontaa, etta vanhan kytkimen luistaminen korjaantui hieman turhankin hyvin, eli nyt kytkin ei irroita kunnolla kaiken saatamisen jalkeenkaan.Mielenkiintoista nahda,paraneeko kytkin ajettujen kilometrien lisaantyessa.
steppailemisiin
-
- "Hirsch"
- Viestit: 798
- Liittynyt: To Kesä 12, 2003 21:43
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Kumpaan vaihdoit vai jopa merten takana olevaan ?Heguli kirjoitti:Moi,
Vaihdoin juuri Luk merkkisen kytkipaketin Sonettiini, ja taytyy myontaa, etta vanhan kytkimen luistaminen korjaantui hieman turhankin hyvin, eli nyt kytkin ei irroita kunnolla kaiken saatamisen jalkeenkaan.Mielenkiintoista nahda,paraneeko kytkin ajettujen kilometrien lisaantyessa.
steppailemisiin
Ei muuten ole ihan noin. Jos levy on esim. liian paksu niin voi käyä heikosti.soossi kirjoitti:SACHS = kytkimen alkuperäisvalmistaja
Luk= tarvike
jos vaihtaa pelkän kytkinlevyn ja paineasetelman jouset ovat kuluneet niin kytkin ei irrota
kytkinremontissa pitäisi vaihtaa koko sarja : levy, asetelma ja painelaakeri, näin homma skulaa...
VW transporter 2.5tdi vm.99
Jep, ainakin Luk:in kanssa nain kavi, eli kaikki vaihdettiin, mutta silti kytkin ei irrota kunnolla.himmee kirjoitti:Ei muuten ole ihan noin. Jos levy on esim. liian paksu niin voi käyä heikosti.soossi kirjoitti:SACHS = kytkimen alkuperäisvalmistaja
Luk= tarvike
jos vaihtaa pelkän kytkinlevyn ja paineasetelman jouset ovat kuluneet niin kytkin ei irrota
kytkinremontissa pitäisi vaihtaa koko sarja : levy, asetelma ja painelaakeri, näin homma skulaa...
Jah KeijoAnnikille sisapiiritietona, etta ko auto oli yksi niista valtameren takaisista